Alla inlägg under januari 2015

Av Pamela Falkenborg Enderberg - 29 januari 2015 15:51

Den dagen var idag 29/1-15
Från ingenstans så vaknade jag upp och kände att nu vill jag börja blogga, så att dom som vill och kanske inte alltid har möjlighet att dela min vardag med mig ändå få ta del av vad jag pysslar med.

Igår och idag har jag varit ledig eftersom jag jobbar i helgen.
Gillar att vara ledig mitt i veckan, för då har jag lite mera energi att uträtta lite ärenden.
Vet att det ännu kan komma en hel del med snö till men idag lät jag våren flytta in (litegrann iaf) i min tekopp.

 Tycker det är lite roligare att plantera i någon fin kopp för då kan man få njuta av både blommorna och koppen som annars står gömd i ett skåp! :)


Sen har jag varit förbi tygaffären och kollat på tyger till vårat kommande projekt i helgen som skall bli en sänggavel!
Galet dyra att köpa så vi skall göra våran egen variant och hoppas att den kommer bli fin :)

Men nu är det dags för sen lunch, tonfisksallad och sen en pw medans solen ännu tittar fram så man kan få i sig lite D-vitamin!

Kram P

Tidigare månad - Senare månad

bloggportalen

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<<
Januari 2015 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Fråga mig

11 besvarade frågor

Skapa flashcards