Direktlänk till inlägg 24 juni 2015

Juni vs oktober?

Av Pamela Falkenborg Enderberg - 24 juni 2015 15:37

Har varit lite tyst här inne nu men jag har faktiskt inte gjort nånting större mer än tagit det lugnt, pysslat lite här hemma och bara slappat, det är väl lite det semestern går ut på oxå va?! ;)
När man inte kan åka till stranden,
och knappt kan vara utomhus för då regnar man eller blåser bort :(

Men enligt Expressen så skall värmen komma nästa vecka och jag hoppas verkligen dom har rätt för det är min sista semestervecka innan det är dags att återgå till jobbet igen.

Idag har jag varit vid naprapaten en sväng.
Riktigt välbehövligt eftersom det inte blir så mycket sömn vissa nätter eftersom ryggen gör så ont :(


Åt massa frukt till mellanmål och fick hem min Glossy som Carolina Gynning designat denna månad.

Alltid lika kul att få hem den och se vilka produkter man får prova på och kanske hitta som sina nya favoriter som man annars kanske inte skulle ha köpt.
Här är en länk till deras sida så kan ni kika runt mera.

Dessutom kom den riktigt lägligt idag när vädret drar ner ens humör ordentligt :(

Idag blir det riktigt enkel mat.
Har gjort potatissallad och till det blir det bräckt kassler och sallad.

Och jordgubbar och glass lite senare ikväll :)

Hoppas ni har en fin dag på semestern eller jobbet :)

Kram P

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Jag har flyttat min blogg till nouw och nya adressen är: nouw.com/minvardagibilder     Jag hoppas att ni hänger med dit istället =)     Kram P   ...


Hej på er! Jag har ju nämnt tidigare att W vaknat kl 05 senaste dagarna, och såfort jag nämner hans sömnvanor så ändras dem känns det som ;) Imorse sov han nämligen till halv 7 och det resulterade i en utvilad mamma. När klockan var halv 10 ...

Godnatt ;) Känns lite så efter att återigen ha vaknat utav bus och skratt kl 05.15 av mini som är HUR pigg & glad som helst den tiden på morgonen! Han (och vi ) är fortfarande lite förkylda men det spelar tydligen ingen roll ;) Han fick se lit...

  Hej på er! Det blev en tidig morgon här, redan runt kl 05 vaknade W så efter en stund vaken så fick han se två avsnitt utav Pippi Långstrump i sängen och sen gick vi upp och åt frukost. Det börjar bli så ljust nu på morgonen så det är svårt att "lu...

Godkväll! Jag vaknade upp i nättras kl 04 med världens halsont så det är frågan om vi inte åker på förkylning hela familjen. W har fått rethosta och är väldigt tät och R är inte så jättepigg heller. Jag har kokat ingefärshots ikväll så nu sk...

bloggportalen

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4 5 6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16 17 18 19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Fråga mig

11 besvarade frågor

Skapa flashcards