Alla inlägg den 2 januari 2017

Av Pamela Falkenborg Enderberg - 2 januari 2017 20:27

Hej på er!

Kikar in snabbt och säger "Hej"!
Vi skall strax sätta igång några avsnitt utav "Skam", säsong 2.
Ett tips om ni är sugna på att se någon lättsam serie.


Idag på förmiddagen så åkte jag och W förbi affären och handlade.
Fyndade bla 2 buketter rosor för 40kr som fick följa med hem.
Är det någonting jag skulle vilja ha hemma jämt så är det färska blommor för det är verkligen vardagslyx, fast & andra sidan har man alltid det hemma så kanske man inte uppskattar det lika mycket =)

När vi kom hem så åt W mellis och sen var det lite lek och bus innan jag började med maten.
Köttfärssås & spaghetti stod på menyn med vitlöksbröd.
Jag gör eget vitlökssmör med lite persilja i som jag sen brer på vitt bröd och gräddar i ugnen, väldigt uppskattat av hela familjen och W mumsade i sig en hel skiva =)

Efter maten tog vi en promenad till affären, för vi behövde ut och röra på oss men jissus så kallt det var så någon långpromenad blev det inte!



Nu har jag satt mig tillrätta o fåtöljen och skall njuta utav kvällen, och jag hoppas att ni gör detsamma =)

Avslutar med en bild på mig och några utav rosorna =)

bloggportalen

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31
<<< Januari 2017 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Fråga mig

11 besvarade frågor

Ovido - Quiz & Flashcards