Alla inlägg den 3 januari 2017

Av Pamela Falkenborg Enderberg - 3 januari 2017 20:40

Hej på er!

Här V R Ä K E R snön ner och Gotlandsfärjorna som skulle gå imorgon är inställda pga av ovädret som väntar!
Urs, känns inte alls särskilt roligt så vi håller oss hemomkring.

Vet ni vad då?

Nu har W's säng åkt in i hans rum och han sov första natten där i nättras. Eller nästan hela natten iaf.
Halv 4 vaknade jag och satte mig upp av att jag hörde att han var pigg och vaken. Han sa "Hej" när jag kom in i rummet och så fick han lite vatten och sen tog vi med "Kaninis" och hans kudde och så smög vi tillbaks till min säng.
Jag tycker iaf att både han (och jag!!) var jätteduktiga.
Får se hur det går i natt =)

Idag har vi inte gjort så värst mycket, vi åkte en sväng till Gåvan på förmiddagen och sen hem och åt lunch. Sen var ju planen att han skulle sova men efter 1.5 timme gav vi båda två upp och insåg att det blir ingen midsagslur idag.
Trött kille mot kvällen och en ännu tröttare mamma som just nu har ätit lite kvällsfika!

Tur dessa dagar där han inte vill sova överhuvudtaget i princip är obefintliga.
Nu skall vi fortsätta kika på "Skam".

I skrivandets stund fick jag just sällskap i famnen utav en liten kille som vaknade och inte alls ville somna om.
Som sagt, vi får se hur denna natt blir! ;)

Ha en jättefin kväll!

Avslutar med en bild på några utav djuren som har fått flytta in på hans rum vid sängen =)

Kram P

bloggportalen

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31
<<< Januari 2017 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Fråga mig

11 besvarade frågor

Ovido - Quiz & Flashcards