Direktlänk till inlägg 5 januari 2017

En tidig julklapp...

Av Pamela Falkenborg Enderberg - 5 januari 2017 20:32

Vi fick faktiskt en väldigt tidig julklapp som jag ännu inte visat för er...

Vår älskade lilla W skall nämligen bli storebror den 27 maj om allt går som planerat!

Vi var nere på RUL idag och allt såg tack och lov väldigt bra ut.
Sån lättnad att få det bekräftat att den lilla är frisk där inne i magen.
5 små tår kunde hon räkna till innan den snurrade vidare i magen.
Även överläppen kunde hon se att den var hel och fin.

Denna gång har vi valt att inte ta reda på könet.
Den kommer att överrösas med kärlek oavsett kön så det känns oväsentligt, huvudsaken är att den är frisk och mår bra.
Men jag skall väl inte sticka under stolen med att jag(och R) ändå är galet nyfikna ändå vem just denna lilla människa är där inne i magen.
Har suttit och tittat på bilderna idag och jag tycker att den nya bebisen är en kopia utav W i profil =)

Den känslan alltså, att få se någon röra sig inuti magen är ju helt fantastisk =)
Sånt lyckorus som går igenom kroppen och sen att W satt och tittade med stora ögon på skärmen och pekade, det var också SÅ kul att se =)

Jag är nu i v19+ 4 och då är bebisen ca 22 cm lång från huvud till fot och väger 225 i början utav veckan och i slutet väger den 280gr.
Utveckling utav sinnesorganen - hörsel, syn, känsel, smak och lukt -kommer nu enligt min app.

Vill ni att jag uppdaterar er varje vecka i graviditeten denna gång med så ni får gärna trycka på gillaknappen eller kommentar här nedanför så vet jag =)


Nu skall vi ta lite kvällsfika och se några avsnitt utav "SKAM" ikväll igen.
Vi är ju inga nattugglor så det blir ju inte så många avsnitt per kväll vi kikar på men då räcker den ju desto längre ;)

Uppdate om hur natten gick så hämtade jag in honom till oss vid 01 när han var ledsen... Sen hann vi knappt in i sängen innan han somnade om ;)

Ha en jättefin kväll =)

Kram P

 
 
Ingen bild

Fastlänningarna

6 januari 2017 09:19

Vi nöjer oss med att säga: GRATTIS! :)

Pamela Falkenborg Enderberg

6 januari 2017 10:29

Tack snälla ni =) kramar!!

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Jag har flyttat min blogg till nouw och nya adressen är: nouw.com/minvardagibilder     Jag hoppas att ni hänger med dit istället =)     Kram P   ...


Hej på er! Jag har ju nämnt tidigare att W vaknat kl 05 senaste dagarna, och såfort jag nämner hans sömnvanor så ändras dem känns det som ;) Imorse sov han nämligen till halv 7 och det resulterade i en utvilad mamma. När klockan var halv 10 ...

Godnatt ;) Känns lite så efter att återigen ha vaknat utav bus och skratt kl 05.15 av mini som är HUR pigg & glad som helst den tiden på morgonen! Han (och vi ) är fortfarande lite förkylda men det spelar tydligen ingen roll ;) Han fick se lit...

  Hej på er! Det blev en tidig morgon här, redan runt kl 05 vaknade W så efter en stund vaken så fick han se två avsnitt utav Pippi Långstrump i sängen och sen gick vi upp och åt frukost. Det börjar bli så ljust nu på morgonen så det är svårt att "lu...

Godkväll! Jag vaknade upp i nättras kl 04 med världens halsont så det är frågan om vi inte åker på förkylning hela familjen. W har fått rethosta och är väldigt tät och R är inte så jättepigg heller. Jag har kokat ingefärshots ikväll så nu sk...

bloggportalen

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31
<<< Januari 2017 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Fråga mig

11 besvarade frågor

Ovido - Quiz & Flashcards