Alla inlägg den 9 januari 2017

Av Pamela Falkenborg Enderberg - 9 januari 2017 19:32

Hej på er!

Imorse satt vi väckarklockan så vi skulle komma upp i tid. Vi skulle nämligen få två fina mammor med sina "små" på besök.

Julia, Maria, Junie och Emilio dök upp runt elva så då var det full fart innan vi satte oss för lite fika/mellis.

Barnen fick blåbärssmoothie och fruktsallad och vi drack kaffe och åt blåbärskladdkaka =)
Den innehöll vit choklad så den blir riktigt söt (ifall ni skall baka den)! =)

När dom tackat för sig och gått hem så tog det inte många minuter innan W somnade och vid kl halv fem fick jag väcka honom så han kunde få äta lite kvällsmat.

Tack för idag tjejer, en supermysig dag som vi gärna gör om =)

När R kom hem så hade han med sin min nya hylla.
Nu sitter den äntligen på väggen och jag har fyllt upp den litegrann.

Jag känner mig nöjd, sen lär jag säkert möblera om i den 100 ggr ;)


Nu blir det en snabbdush innan vi skall kika på "Tillsammans mot cancer"!
Får ladda upp med näsdukar för det brukar bli så känslosamt när det är sånahär galor. Särskilt nu när man är gravid med alla hormoner!

Jag önskar er en jättefin kväll och så hörs vi såklart snart igen =)

Kram P

bloggportalen

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31
<<< Januari 2017 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Fråga mig

11 besvarade frågor

Ovido - Quiz & Flashcards