Alla inlägg den 10 januari 2017

Av Pamela Falkenborg Enderberg - 10 januari 2017 07:12

Godmorgon!

W kom in till oss vid 04 imorse och det tog ett tag innan han kom till ro, men nu sover han djupt, på tvären i våran säng.
Så då passar jag på att kika in här innan jag skall gå upp och förbereda vårak frukost tänkte jag.

Idag blir den en långpromenad för det var SÅ länge sen vi tog det.
Sen tror jag även att vi skall åka förbi Gåvan en sväng för jag är på jakt efter ett tidningsställ.
Vet inte riktigt vad jag söker mer än att det skall stå på golvet. Så det blir kul och se om jag hittar det jag söker =)

På eftermiddagen så får vi besök utav Mikaela & Alva för lite bus och fika!
Det var så längesen vi sågs nu så det skall bli mysigt =)

Ikväll är vi bjudna på födelsedagskalas hemma hos Jennifer och Robert för deras Klara fyller år =)
Får se om bebisen håller sig inne för nu är det bara två dagar tills den är beräknad =)

Hoppas att ni får en fin dag idag!

Avslutar med en bild på W för exakt 1år sen när han hade börjat att träna nacken =)

Kram P

bloggportalen

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31
<<< Januari 2017 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Fråga mig

11 besvarade frågor

Ovido - Quiz & Flashcards