Alla inlägg den 12 januari 2017

Av Pamela Falkenborg Enderberg - 12 januari 2017 19:53

Godkväll på er!

Idag vid kl 10 så mötte vi upp Josefin, Angelica, Amanda och Ängla nere på biblioteket för lite bus och lunch.
Det var mysigt att ses för det var ett tag sen nu =)

När vi var klara där så skulle vi gå en sväng till H10 och då skulle jag bara vrida om p-skivan, och vad får jag se?
-Jo, en p-bot på rutan!!!
Jag hade då gjort en sån jäkla miss när jag parkerade så istället för att sätta den på kl 10 så satte jag den på kl 12.
SÅ onödiga pengar att ge bort men så är det när hjärnan är någon annanstans!

Vi åkte även en sväng på Kattloppisen och där fyndade jag en korg för 15kr som får agera tidningsställ tillsvidare =)

Fatet stod det mitt namn på (perfekt "kvällsfika-fat") ;)
Muggen är ifrån Rice och till W som jag köpte inne på H10 =)

När vi kom hem så började jag med maten, broccolisoppa med parmesanchips och pannkakor skulle det bli var planen =)
Det blev endast soppa.

Jag hade bara parmesan (finriven på burk) och det gick I N T E att göra chips på, utan dem tokbrändes i ugnen!
När jag stekte pannkakorna så blev det bara en enda sörja i stekpannorna (jag lyckades att glömma ägg i smeten?!!) så det blev endast 2 ynka pannkakor som inte fastnade i alltför mycket i pannan så dom fick W (tur var väl det för han vägrade smaka på soppan), resten kastade jag.

Som ni förstår så var det ingen Aha-upplevelse till middag just idag, får hoppas morgondagens middag blir bättre! =)

Nu skall jag betala min bot och sen skall vi se på "Sveriges mästerkock".

Avslutar med två bilder. En på mig själv (lyckligt ovetande om dagens "i-landsproblem" och den andra från igår när vi åt minisemlor och drack varm mintchoklad till kvällsfikat!
SÅ goda och precis lagom stora! =)

Hoppas att ni har en fin kväll =)

Kram P

bloggportalen

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31
<<< Januari 2017 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Fråga mig

11 besvarade frågor

Skapa flashcards