Alla inlägg den 13 januari 2017

Av Pamela Falkenborg Enderberg - 13 januari 2017 20:09

Godkväll på er!

Har ni haft någon otur idag eller har ni klarat er?
Jag och W har klarat oss väldigt bra (vi har hållit låg profil och varit inomhus hela dagen förutom en sväng till affären) ;)

Han sov i sitt rum hela natten fram till halv 6 imorse då jag hämtade in honom till oss.
Jag trodde det skulle vara kört att få honom att somna om efter att R gick upp kl 06 eftersom han då fällde några tårar men nejdå, han la sig väldigt fort tillrätta (på tvären) uppe vid huvudkuddarna och sov ändå till kl 08 =)

Efter att vi var klara här hemma med morgonbestyren så tog vi en sväng till affären och träffade på min favorittant som också var där så vi tog sällskap hem =)

När vi kom hem så var det dags för lunch och då ringde pappa för han var i närheten och arbetade så då fick han lunch han med =)
Han och W busade på ordentligt medan jag lagade mat så efter att han åkte så somnade han i princip på 2 minuter.

Då passade jag att skriva iordning en arbetsbeskrivning som jag skall skicka in till FK och hoppas att jag får graviditetspenning beviljat även denna gång, så håll tummarna =)

Psssade även på att börja med maten som jag lyckades betydligt bättre med idag ;)
Alexandra tipsade om detta recept häromdagen och det lät så gott så jag var tvungen att prova det, och det gick hem hos oss alla =)
W fick kokt potatis till och vi åt klyftor.






Nu har R precis bokat en stuga ute på Fårö så om en månad åker vi ut dit en hel helg och umgås med min släkt (som också kommer att bo därute) äter pizzabuffé, eldar i kaminen och bara myser omkring =)


Nu skall vi kika på "Fångarna på fortet" och sen får vi se om vi orkar se på "Jönssonligan".


Ha en jättefin kväll =)


Kram P

bloggportalen

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31
<<< Januari 2017 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Fråga mig

11 besvarade frågor

Ovido - Quiz & Flashcards