Alla inlägg den 14 januari 2017

Av Pamela Falkenborg Enderberg - 14 januari 2017 19:10

Hej på er!

Vår plan för idag var egentligen att åka på julgransplundring här i socknen. Men eftersom det hade varit så dåligt med anmälningar så hade det blivit inställt :(
SÅ tråkigt för det lät så mysigt att få gå på det. Det skulle vara fiskdamm, dans, filmvisning, fika mm.

Så vi spenderade våran förmiddag med att besöka diverse affärer, äta lunch på Sibylla och sen avslöt vi med att åka och köpa varsin påse lösgodis.
Vi har SÅ olika smak när det kommer till lösgodis så vi måste ha varsin påse ;)

När vi kom hem så fick W lunch (han sov när vi var på Sibylla) och efter det så gjorde jag våffelsmet och gräddade våfflor till oss som vi intog med lite eftermiddagskaffe =)

Först åt W endast frukten för han fick liite sylt & grädde på sin våffla men eftersom han inte tycker om att bli kladdig om händerna så hade han svårt att äta sin våffla, - Gullungen!
Efter ett tag glömde han iaf bort att han bort kladdet och åt upp nästan hela =)

Vi hämtade även ut ett paket på posten som var till W ifrån R's farmor med tre fina Bamseböcker =)

Nu sover W och vi skall kika lite på tv. Tror det blir en tidig kväll (iaf för min del för jag börjar bli riktigt trött).
Det är inte som förr i tiden när man i princip hoppade in i duschen vid den här tiden en lördagskväll ;)
Men jag skulle inte byta bort detta liv för allt i världen!

Avslutar med en bild på W från igårkväll när han vaknade och fick komma upp till oss i soffan.

Kram P

Av Pamela Falkenborg Enderberg - 14 januari 2017 10:30

Ni har väl inte missat vårnyheterna hos Jotex?


Här har jag plockat ut några utav mina favoriter  



 



Sittpuffarna hittar ni här och dem har man ju redan sett väldigt mycket utav (iaf på instagram)

Så fina färger =)


Sidobordet finns här


Tyget hittar ni här  (ett tips är som jag gjorde en del förut är att köpa tyg och sen spänna upp det på en träram så har man fått en snygg och billig tavla som kan varieras efter årstid och humör) =)


Bäddsetet hittar ni här 


Ljuslyktan finns här


Guldkrukan är ju ingen nyhet direkt och den hittar ni här 

 

 

 

 

 

Kikar man runt lite så är det väldigt mycket naturfärger såsom brunt, läder och en del svart som kommer i vår, kanske ingenting jag skulle välja att ta in massor utav men kikar man runt så finns det faktiskt vissa guldkorn och ibland måste man ju våga sig på något nytt =)


Kram P

 

 

bloggportalen

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31
<<< Januari 2017 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Fråga mig

11 besvarade frågor

Skapa flashcards