Direktlänk till inlägg 17 januari 2017

Tisdag!

Av Pamela Falkenborg Enderberg - 17 januari 2017 20:36

Idag kickade musiklekis (äntligen!) igång igen =)
Det va riktigt kul och det märktes att W tyckte det var skoj att vara tillbaka igen.
Han har blivit så himla mycket modigare nu dem senaste gångerna vi har varit där, han är mer framåt och vågar ta för sig och inte alls så blyg längre.
Det är skönt för mig att se den förändringen på honom för det lugnar mig lite inför den stundande förskolan.

Det hade kommit lite snö i nättras så vi tog pulkan upp och någon blev jätteglad över att få åka i den igen =)

När vi kom hem så åt vi lunch och sen fick han sova middag och då passade jag på att ta det lite lungt jag med.

Jag glömde att köpa bröd när vi var i affären förut så jag svängde ihop ett bröd till kvällsfikat som innehöll bakpulver och inte behövde jäsa så det gick riktigt fort att baka (tips!) =)
Så mumsade jag och W på det innan han fick gå och lägga sig!
R var iväg och lagade sin bil så han får äta utav det lite senare.

Nu skall vi kika lite på "Solsidan" och försöka planera upp en matlista för veckan.

Hoppas att ni har en fin kväll!

Kram P

 
Det här inlägget går inte att kommentera.

Jag har flyttat min blogg till nouw och nya adressen är: nouw.com/minvardagibilder     Jag hoppas att ni hänger med dit istället =)     Kram P   ...


Hej på er! Jag har ju nämnt tidigare att W vaknat kl 05 senaste dagarna, och såfort jag nämner hans sömnvanor så ändras dem känns det som ;) Imorse sov han nämligen till halv 7 och det resulterade i en utvilad mamma. När klockan var halv 10 ...

Godnatt ;) Känns lite så efter att återigen ha vaknat utav bus och skratt kl 05.15 av mini som är HUR pigg & glad som helst den tiden på morgonen! Han (och vi ) är fortfarande lite förkylda men det spelar tydligen ingen roll ;) Han fick se lit...

  Hej på er! Det blev en tidig morgon här, redan runt kl 05 vaknade W så efter en stund vaken så fick han se två avsnitt utav Pippi Långstrump i sängen och sen gick vi upp och åt frukost. Det börjar bli så ljust nu på morgonen så det är svårt att "lu...

Godkväll! Jag vaknade upp i nättras kl 04 med världens halsont så det är frågan om vi inte åker på förkylning hela familjen. W har fått rethosta och är väldigt tät och R är inte så jättepigg heller. Jag har kokat ingefärshots ikväll så nu sk...

bloggportalen

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31
<<< Januari 2017 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Fråga mig

11 besvarade frågor

Ovido - Quiz & Flashcards