Alla inlägg den 19 januari 2017

Av Pamela Falkenborg Enderberg - 19 januari 2017 18:28

Godkväll på er!

Det verkar som att förkylningen även tagit fäste på lilla W tyvärr.
Snorig, nyser och tårarna rinner på stackaren men han har iaf humöret uppe så vi hoppas att det inte blir särskilt långvarigt för varken honom eller R.

Vi tog sovmorgon till kl 08 för vi hade ingenting planerat idag förutom en eftermiddagsfika med Jennifer.

Så det blev en sväng till affären på förmiddagen och sen hem och äta lunch.
När W sov middag så bakade jag en blåbärspaj och inväntade Jennifer som hade varit på UL eftersom bebisen trivs SÅ bra i magen och vägrar titta ut (Hon hade BF den 12/1)!

R kom hem med pizza till middag och nu sover W så vi får se hur natten blir. Har nämligen upptäckt att tand nr 9 är halvvägs uppe och spökar för honom.
Inte lätt att vakna på natten och ha ont i munnen och sen inte förstå varför det gör ont!

Jag är så trött så jag hade helst gått och lagt mig nu men då lär jag väl dessvärre vakna i natt och inte kunna somna om så jag får snällt sitta uppe en stund till =)

Hoppas att ni har en fin kväll!

Kram P

bloggportalen

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31
<<< Januari 2017 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Fråga mig

11 besvarade frågor

Skapa flashcards