Alla inlägg den 24 januari 2017

Av Pamela Falkenborg Enderberg - 24 januari 2017 19:53

Godkväll (höll på att skriva godmorgon för hjärnan är inte riktigt med idag pga av lite sömn inatt)!

Jag låg vaken mellan kl 01-05 och snurrade innan kroppen tillslut kom till ro. När jag vaknar på natten så är jag oftast jättehungrig men vill verkligen inte gå upp och äta då. Men samtidigt vet jag att jag inte kan somna hungrig så det blir bara en ond cirkel.

Vi åt frukost och sen traskade vi iväg till musiklekis och när vi kom hem så var det dags för lunch och sova middag för husets lille herre =)

Då passade jag på att vila en stund och vad det är skönt att bara slänga sig på sängen även om det bara är för 10 min så blir det iaf lite återhämtning.

Efter maten så var vi iväg och handlade och nu så tar vi lite kvällsfika =)

På tal om rubriken så fick W hem ett brev idag och vet ni vad det innehöll?!

Hans borttappade lilla hälsokort!! =)
Det var skickat ifrån Bvc så det måste ha blivit kvarglömt där från 1årskontrollen (trots att jag har ringt och frågat om det var kvarglömt där)!
Men det är struntsumma, nu är det tillbaka och jag hoppas att vi aldrig tappar bort det igen! =)

Nu tar vi kväll och hoppas att det finns något bra att se på tv:n.

Ha en fin kväll!

Kram P

V22

Av Pamela Falkenborg Enderberg - 24 januari 2017 13:54

Som jag nämnde igår så gick vi in i V22 i söndags och då står det såhär om bebisen:

Nästan lika lång som en linjal?! =)
Ååå det känns redan(!) kan jag lova när den lille får in ordentliga sparkar nedåt! =)

Samtidigt som det känns så njuter jag ändå.
Varenda spark jag känner så är jag ett steg närmare "målet" men det är ändå vemodigt. För tänk om det är den allra sista gången jag får uppleva dessa sparkar?!
Det gör mig lite panikslagen för jag skulle kunna känna dessa rörelser i magen J Ä M T!
Att få bära omkring på ett litet, litet liv som växer inom sig och sedan blir till en liten människa är verkligen en gåva.
En gåva jag för ca 5 år sen aldrig aldrig skulle kunna tro att jag skulle bära på och nu vill jag ha typ 10 barn! ;)

Om mig som mamma står det såhär :

Halsbränna hade jag litegrann i början utav graviditeten men nu har det lugnat sig, får se om det dyker upp igen mot slutet.

Om ni får gissa vad tror ni det blir denna gång?

Jag har sagt det förut men säger det igen, jag bryr mig verkligen inte om vad det blir utan huvudsaken är att den är frisk och mår bra när den kommer ut =)

Avslutar med en bild på min mage när jag vilade en stund förut och njöt utav sparkarna =)

Kram P

bloggportalen

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31
<<< Januari 2017 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Fråga mig

11 besvarade frågor

Ovido - Quiz & Flashcards