Direktlänk till inlägg 24 januari 2017

V22

Av Pamela Falkenborg Enderberg - 24 januari 2017 13:54

Som jag nämnde igår så gick vi in i V22 i söndags och då står det såhär om bebisen:

Nästan lika lång som en linjal?! =)
Ååå det känns redan(!) kan jag lova när den lille får in ordentliga sparkar nedåt! =)

Samtidigt som det känns så njuter jag ändå.
Varenda spark jag känner så är jag ett steg närmare "målet" men det är ändå vemodigt. För tänk om det är den allra sista gången jag får uppleva dessa sparkar?!
Det gör mig lite panikslagen för jag skulle kunna känna dessa rörelser i magen J Ä M T!
Att få bära omkring på ett litet, litet liv som växer inom sig och sedan blir till en liten människa är verkligen en gåva.
En gåva jag för ca 5 år sen aldrig aldrig skulle kunna tro att jag skulle bära på och nu vill jag ha typ 10 barn! ;)

Om mig som mamma står det såhär :

Halsbränna hade jag litegrann i början utav graviditeten men nu har det lugnat sig, får se om det dyker upp igen mot slutet.

Om ni får gissa vad tror ni det blir denna gång?

Jag har sagt det förut men säger det igen, jag bryr mig verkligen inte om vad det blir utan huvudsaken är att den är frisk och mår bra när den kommer ut =)

Avslutar med en bild på min mage när jag vilade en stund förut och njöt utav sparkarna =)

Kram P

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Jag har flyttat min blogg till nouw och nya adressen är: nouw.com/minvardagibilder     Jag hoppas att ni hänger med dit istället =)     Kram P   ...


Hej på er! Jag har ju nämnt tidigare att W vaknat kl 05 senaste dagarna, och såfort jag nämner hans sömnvanor så ändras dem känns det som ;) Imorse sov han nämligen till halv 7 och det resulterade i en utvilad mamma. När klockan var halv 10 ...

Godnatt ;) Känns lite så efter att återigen ha vaknat utav bus och skratt kl 05.15 av mini som är HUR pigg & glad som helst den tiden på morgonen! Han (och vi ) är fortfarande lite förkylda men det spelar tydligen ingen roll ;) Han fick se lit...

  Hej på er! Det blev en tidig morgon här, redan runt kl 05 vaknade W så efter en stund vaken så fick han se två avsnitt utav Pippi Långstrump i sängen och sen gick vi upp och åt frukost. Det börjar bli så ljust nu på morgonen så det är svårt att "lu...

Godkväll! Jag vaknade upp i nättras kl 04 med världens halsont så det är frågan om vi inte åker på förkylning hela familjen. W har fått rethosta och är väldigt tät och R är inte så jättepigg heller. Jag har kokat ingefärshots ikväll så nu sk...

bloggportalen

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31
<<< Januari 2017 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Fråga mig

11 besvarade frågor

Ovido - Quiz & Flashcards