Alla inlägg den 2 februari 2017

Av Pamela Falkenborg Enderberg - 2 februari 2017 21:36



W sover och R är ute i bilen och installerar bilbarnstolen och jag har landat i fåtöljen efter kvällens shopping med Mikaela på hm.

Vi gjorde faktiskt några fynd så det var kul att vi kom iväg och fick lite "egentid"! =)
Men snart så väntar sängen på mig.
Är så trött för idag har inte magen alls varit samarbetsvillig!
Den har varit SÅ stor och otymplig och jag har varit kissnödig konstant HELA dagen och både känt och sett ut som jag varit gravid i V40!!
Måtte morgondagen bli bättre ;)

Vi åkte in till öppna förskolan även idag på förmiddagen. Det är kul både för mig och W att träffa andra i hans ålder och att han får busa omkring för jag ser att han uppskattar det.

På eftermiddagen blev det en promenad till parken för att gunga innan vi gick hem och väntade på R som hade med sig hamburgare till kvällsmat =)

Hoppas att ni har haft en fin torsdag!

Avslutar med en bild på W som är 1år gammal när han ser ut som en liten porslinsdocka!

Kram P

bloggportalen

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10
11
12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28
<<< Februari 2017 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Fråga mig

11 besvarade frågor

Ovido - Quiz & Flashcards