Alla inlägg den 7 februari 2017

Av Pamela Falkenborg Enderberg - 7 februari 2017 21:07

Oj,oj,oj vilken natt vi hade i nättras!

W vaknade i sitt rum kl 00.45 och då hämtade jag in honom till våran säng och han kunde verkligen inte komma till ro så vid kl 05 ungefär så somnade han.
Jag tror det är hans jäkla tänder plus hostan som gör att han inte kan komma till ro.
Får se hur denna natt blir för honom.

Han tog sovmorgon till halv 9 så allting var förberett när han vaknade. Såfort han hade ätit upp och klätt på sig så var det full fart upp till musiklekis =)

När vi kom hem så fick han lunch och sen sova middag.
Jag borde ha lagt mig och vilat med eftersom natten inte gav så många timmars sömn, men ni med småbarn vet hur det är, - Jag skall bara göra dethär först.. och sen har tiden runnit ut och han vaknar och är redo för rond 2 med lek & bus! ;)

Vi åt middag och sen åkte vi och handlade och när vi kom hem fick han kvällsfika och sen bada! =)

Alla hjärtansdag närmar sig sakta men säkert och vi köpte lite smått till W idag som han skall få =)
Jag kommer att fylla en papperspåse med lite smått och gott (ungefär som till påsk)!
Vad R ska få är dock värre att komma på!
Sen har jag tänkt att vi skall äta lite gott här hemma (Bla toast Skagen som vi alla 3 är förtjusta i).

Nu skall vi planera lite inför våran helg uppe på Fårö och då krävs det såklart lite gott ;)


Hoppas att ni har en fin kväll!

Kram P

bloggportalen

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10
11
12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28
<<< Februari 2017 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Fråga mig

11 besvarade frågor

Ovido - Quiz & Flashcards