Direktlänk till inlägg 8 februari 2017

Lillördag

Av Pamela Falkenborg Enderberg - 8 februari 2017 20:04

Hej!

Passar på att kika in här lite snabbt innan "Sveriges mästerkock" börjar.

W vaknade i nättras och R hämtade in honom men vi kollade faktiskt aldrig på klockan för vi var så trötta.
Han somnade om direkt när han kom in till våran säng och vi sov fram till kl 07.
Vad skönt det var att ha ätit frukost redan när klockan var halv 8 =)
Det är helt klart någonting jag skall ta och göra det lite oftare.

Jag passade även på att dammsuga och skura golven så det var klart redan innan kl 9!
Älskar när energin flödar på förmiddagen och man får massor av saker gjort.

Vi åt lite mellis och sen åkte vi in till Visby en snabb sväng (köpte bla en T-shirt till W) innan vi landade hemma igen för att laga lunch.
Pappa kom förbi och åt med oss =)

Har även provat lite klänningar idag för i slutet utav denna månad är vi bjudna på ett 50-årskalas.
Det är inte så jättemånga klänningar jag kommer i längre men denna satt iaf ok =)
I

Vi har även tagit en kvällspromenad med W på innergården och han gick runt hela vägen (utan att trilla denna gång) så det var riktigt duktigt gjort utav honom!

Imorgon blir det en sväng till Myllan och sen förbereda lite i matväg inför våran trip till Fårö.
Skall göra potatissallad och den skall ju stå och "gotta" till sig ett tag innan den skall ätas =)

Ha en jättefin kväll, och kom ihåg att just DU är fin precis som DU är!

Kram P

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Jag har flyttat min blogg till nouw och nya adressen är: nouw.com/minvardagibilder     Jag hoppas att ni hänger med dit istället =)     Kram P   ...


Hej på er! Jag har ju nämnt tidigare att W vaknat kl 05 senaste dagarna, och såfort jag nämner hans sömnvanor så ändras dem känns det som ;) Imorse sov han nämligen till halv 7 och det resulterade i en utvilad mamma. När klockan var halv 10 ...

Godnatt ;) Känns lite så efter att återigen ha vaknat utav bus och skratt kl 05.15 av mini som är HUR pigg & glad som helst den tiden på morgonen! Han (och vi ) är fortfarande lite förkylda men det spelar tydligen ingen roll ;) Han fick se lit...

  Hej på er! Det blev en tidig morgon här, redan runt kl 05 vaknade W så efter en stund vaken så fick han se två avsnitt utav Pippi Långstrump i sängen och sen gick vi upp och åt frukost. Det börjar bli så ljust nu på morgonen så det är svårt att "lu...

Godkväll! Jag vaknade upp i nättras kl 04 med världens halsont så det är frågan om vi inte åker på förkylning hela familjen. W har fått rethosta och är väldigt tät och R är inte så jättepigg heller. Jag har kokat ingefärshots ikväll så nu sk...

bloggportalen

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10
11
12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28
<<< Februari 2017 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Fråga mig

11 besvarade frågor

Ovido - Quiz & Flashcards