Alla inlägg den 10 februari 2017

Av Pamela Falkenborg Enderberg - 10 februari 2017 19:33

Godkväll på er!

Vi har landat i våran stuga och W sover så nu skall vi bara mysa framför braskaminen =)

Vi har bara varit hemma idag och packat och fixat.
W vaknade kl 06(!!) men jag fick honom att somna om, så vi sov till kl 08.
När R kom hem så packade vi in allting i bilen och åkte på engång.

Jag förstår inte hur 2.5 personer kan ha SÅ mycket packning endast för 2 nätter borta, - fler som känner igen sig? ;)

Månen var jättestor och mäktig när vi kom av färjan och imorgon ska det vara fullmåne kollade jag upp.




Vi packade in oss i stugan och sen åt vi middag och tog en promenad.






Det där är vår grannes stuga men våran ser exakt likadan ut =) 




Nu har jag dukat upp lite gott framför braskaminen och så skall vi njuta utav vår lilla "minisemester" . 


Imorgon kommer släkten och då väntar pizzabuffé till lunch, basutbad & badtunna för en del på kvällen och sen såklart, - umgås och bara njuta =)

Jag kommer troligtvis inte att uppdatera här förens vi kommer hem igen på söndag, men ville iaf kika in och önska er en fin kväll.


Avslutar med två bilder på W från imorse =)

Kram P

bloggportalen

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10
11
12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28
<<< Februari 2017 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Fråga mig

11 besvarade frågor

Ovido - Quiz & Flashcards