Direktlänk till inlägg 15 februari 2017

Lillördag

Av Pamela Falkenborg Enderberg - 15 februari 2017 19:45

Hej på er!

Vi ställde klockan imorse vid 07.30 och gick upp och åt frukost för att sen åka in till Visby och hämta min mamma och moster som ville komma hit medan min mosters hund var vid tandläkaren.
Dom köpte med sig smörgåstårta så fikade vi när vi kom hem hit.
Sen busade dom massor med W innan det var dags för honom att äta lunch och sen körde vi in dom till Visby igen och då somnade han i bilen.
Solen lyste från klarblå himmel så vi tog en sväng på hamnen.

Sån fantastisk årstid som ligger framför oss nu. Dagarna blir ljusare, "snart" börjar även naturen att färgas grön igen och man börjar få hopp om livet =)
Jag kan nästan tycka att den finaste "sommar" månaden är maj (inte enbart för att vi får tillökning då) utan den där tiden "Mellan hägg och syren". Den är verkligen underbar.

Vi åkte förbi pappa och sa "Hej" när han jobbade innan vi åkte hem igen.
W fick fortsätta att sova på baksidan och jag fixade lite inne innan jag tog ut en stol och gjorde honom sällskap i solen!

Passade på att äta årets första glass (utomhus) med =)

 

Nu sover W efter sitt lilla bad och min plan var att duscha medan R la honom men vår lilla busunge hade vridit ner varmvattenberedaren så det finns INGET varmvatten att tillgå just nu så jag får snällt vänta tills de blir varmt igen!

Önskar er en fin kväll och avslutar med en bild som jag tog för 1år sen.

 

Där låg han och kikade på tv och hade precis lärt sig att rulla över på sida  

Kram P

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Jag har flyttat min blogg till nouw och nya adressen är: nouw.com/minvardagibilder     Jag hoppas att ni hänger med dit istället =)     Kram P   ...


Hej på er! Jag har ju nämnt tidigare att W vaknat kl 05 senaste dagarna, och såfort jag nämner hans sömnvanor så ändras dem känns det som ;) Imorse sov han nämligen till halv 7 och det resulterade i en utvilad mamma. När klockan var halv 10 ...

Godnatt ;) Känns lite så efter att återigen ha vaknat utav bus och skratt kl 05.15 av mini som är HUR pigg & glad som helst den tiden på morgonen! Han (och vi ) är fortfarande lite förkylda men det spelar tydligen ingen roll ;) Han fick se lit...

  Hej på er! Det blev en tidig morgon här, redan runt kl 05 vaknade W så efter en stund vaken så fick han se två avsnitt utav Pippi Långstrump i sängen och sen gick vi upp och åt frukost. Det börjar bli så ljust nu på morgonen så det är svårt att "lu...

Godkväll! Jag vaknade upp i nättras kl 04 med världens halsont så det är frågan om vi inte åker på förkylning hela familjen. W har fått rethosta och är väldigt tät och R är inte så jättepigg heller. Jag har kokat ingefärshots ikväll så nu sk...

bloggportalen

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10
11
12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28
<<< Februari 2017 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Fråga mig

11 besvarade frågor

Skapa flashcards