Alla inlägg den 17 februari 2017

Av Pamela Falkenborg Enderberg - 17 februari 2017 20:35

Hej på er!

Har ni haft en bra fredag?

Vi har varit ute vid Jennifer och hälsat på henne och lilla Leo idag =)
När man ser honom så har jag så svårt att förstå att W verkligen har varit SÅ liten och ömtålig.
Visst har jag kort och filmer i mobilen som jag ofta tittar på (tillsammans med W men ändå, att man glömmer så fort är lite lustigt).

Vi blev bjudna på fläskpannkaka och fika och blev kvar i många timmar innan vi tackade för oss och begav oss hemåt.

När vi kom hem så började jag att laga mat och strax därefter kom pappa så han och W busade på rejält innan R kom hem och vi kunde äta.
Det blev kycklingryta med ris men jag blev inte nöjd för den blev så smaklös men så är det ibland =)

Efter maten så rakade jag pappa innan han begav sig hem till Fårösund och W fick gå och lägga sig.

Passde på att lite kort på W i morse i hans nya T-shirt som han fick häromdagen!

Nu skall vi fortsätta äta lite gott innan kvällen lider mot sitt slut!

Sen håller vi tummarna för att W sover länge så att R får sovmorgon.

Ha en jättefin kväll!

Avslutar med en bild på rosorna från alla hjärtans dag som ännu står så fint.

Kram P

bloggportalen

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10
11
12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28
<<< Februari 2017 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Fråga mig

11 besvarade frågor

Skapa flashcards