Alla inlägg den 18 februari 2017

Av Pamela Falkenborg Enderberg - 18 februari 2017 19:21

- Har just nu sådan längtan efter värme, fräknar, glass på hamnen, -ja allt som hör sommaren till!

- Vill köpa nya kuddfodral, matta, taklampa till vardagsrummet och fixa lite "vårfint". Har väl kanske lite att göra med graviditeten att det börjar bli dags att "boa" för den nya familjemedlemen!

- Måste bli bättre på att fota magen denna graviditet. Känns som jag "slarvar" med det och jag kommer ju att ångra det massor när jag skall se tillbaks på denhär tiden senare.

- Har sån längtan efter hus just nu. Men vi måste ännu ha is i magen för ännu vet vi inte riktigt hur det blir med vår lägenhet, för det finns ännu en liten chans till att det ännu kan bli en ombildning så vi kan få köpa loss den.


- Jag har fått massor med finnar (tror jag har tre st totalt i ansiktet nu!!) och jag har aldrig haft problem med finnar och det beror ju helt klart på graviditeten. Minns inte att jag hade det med W men R säger att han minns att jag fick det då med!

- Konstant hungrig H E L A tiden men ändå inte på "riktig" mat utan mer på: milkshake, chips, efterrätter, rostade smörgåsar, varm O'boy mm mm.

Kram P

Av Pamela Falkenborg Enderberg - 18 februari 2017 19:03

R fick sovmorgon imorse ändå till kl 8 så han (och jag var nöjda)! =)

Vi har haft en riktigt slappardag idag. Vi har endast tagit en promenad, busat med W, sen var vi en sväng på Rusta och när vi kom hem gjorde pizza och nu sover familjens minsta medlem och vi skall kika på Mello.

Hoppas att ni har haft en fin dag och har en fortsatt fin kväll =)

Kram P

bloggportalen

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10
11
12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28
<<< Februari 2017 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Fråga mig

11 besvarade frågor

Skapa flashcards