Alla inlägg den 19 februari 2017

Av Pamela Falkenborg Enderberg - 19 februari 2017 21:20

Godkväll på er!

Hoppas att ni har haft en fin dag idag =)

Vi vaknade vid kl 07 och låg kvar i sängen en stund innan vi gick upp och åt frukost.

Vid halv 10 så besökte vi Alexandra, Lasse och lilla Anton och fick förmiddagsfika och barnen busade en stund =)

Sen blev det en sväng förbi Mio för att kika på lite lampor.
Vi måste ha en taklampa till vardagsrummet men vad det är svårt att hitta just "den".
Vi fastade inte riktigt för någon så jakten fortsätter...

När vi kom hem så åt W lite lunch och sen var det sovdags för honom och då passade vi på att ta det lungt framför tv:n.

Nu ikväll har jag varit iväg på bio med Linnea kikat på fifty shades darker =)
Det var härligt att få komma iväg på bio för det var så längesen jag var på det! =)
Filmen var bra tyckte vi båda och nu dröjer det tyvärr 1år innan tredje och sista filmen kommer ut.

På hemvägen köpte jag med hamburgare för det var R så sugen på =)

Jag kunde ju såklart inte låta bli att beställa en milkshake och så lite pommes ;)

Nu är jag så trött så det är snart dags för mig att checka ut.

Kram P

Av Pamela Falkenborg Enderberg - 19 februari 2017 14:57

Idag går vi in i vecka 27 och vi är nu nere på tvåsiffrigt till BF (97 dagar kvar).

Om bebisen denna vecka så står det såhär:

Om mig som mamma står det såhär:

Snart inne i tredje trimestern och då får man (enligt vissa!) räkna sig som höggravid. En del säger att man blir det runt V 35 så det beror sig på lite vem man frågar ;)

Hur mår jag då?
Jag mår ännu bra tycker jag faktiskt.
Halsbrännan hänger sig kvar och kissnödig blir jag bara jag stängt dörren till toaletten samt att nu har jag börjat få sänka farten när jag är ute och går för att det är sånt tryck nedåt inuti magen.
Men annars njuter jag utav sparkarna trots att dom blir starkare och starkare för var dag och känns ibland riktigt ordentligt!

Två bilder på magen och nu börjar den bli riktigt stor!
Undrar vart det slutar denna gång?! =)

Kram P

bloggportalen

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10
11
12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28
<<< Februari 2017 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Fråga mig

11 besvarade frågor

Skapa flashcards