Direktlänk till inlägg 23 februari 2017

Torsdag

Av Pamela Falkenborg Enderberg - 23 februari 2017 19:37

Godkväll på er!

Hoppas att ni har haft en fin dag.
Vi gick upp vid halv 7.
W hade INGEN ro till att ligga och dra sig imorse så efter 20 minuter så gav jag med mig och så kickade vi igång denna dag! =)

Det var skönt för när kl var 09 så hade vi dammsugit och gjort oss iordning för en promenad till affären.
När vi kom hem så åt vi mellis och sen åkte vi till öppna förskolan för lite lek & bus.

Han sov middag & jag fixade litegrann här hemma och hann med och vila en stund på soffan med och känna bebis små sparkar.

Efter att R kommit hem så åt vi mat och sen åkte vi iväg på en liten shoppingrunda!
Vi skall på 50-årskalas imorgon så present skulle inhandlas och sen köpte jag lite saker till mig själv.


Ikväll provar R att lägga W med samma metod och så fixar jag lite kvällsfika till "Mandelmanns gård".

Imorgon är det äntligen fredag igen och det skall bli skönt med en ledig helg tillsammans med mina två favoritkillar =)

Kram P

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Jag har flyttat min blogg till nouw och nya adressen är: nouw.com/minvardagibilder     Jag hoppas att ni hänger med dit istället =)     Kram P   ...


Hej på er! Jag har ju nämnt tidigare att W vaknat kl 05 senaste dagarna, och såfort jag nämner hans sömnvanor så ändras dem känns det som ;) Imorse sov han nämligen till halv 7 och det resulterade i en utvilad mamma. När klockan var halv 10 ...

Godnatt ;) Känns lite så efter att återigen ha vaknat utav bus och skratt kl 05.15 av mini som är HUR pigg & glad som helst den tiden på morgonen! Han (och vi ) är fortfarande lite förkylda men det spelar tydligen ingen roll ;) Han fick se lit...

  Hej på er! Det blev en tidig morgon här, redan runt kl 05 vaknade W så efter en stund vaken så fick han se två avsnitt utav Pippi Långstrump i sängen och sen gick vi upp och åt frukost. Det börjar bli så ljust nu på morgonen så det är svårt att "lu...

Godkväll! Jag vaknade upp i nättras kl 04 med världens halsont så det är frågan om vi inte åker på förkylning hela familjen. W har fått rethosta och är väldigt tät och R är inte så jättepigg heller. Jag har kokat ingefärshots ikväll så nu sk...

bloggportalen

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10
11
12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28
<<< Februari 2017 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Fråga mig

11 besvarade frågor

Skapa flashcards