Alla inlägg den 3 mars 2017

Av Pamela Falkenborg Enderberg - 3 mars 2017 20:38

Godkväll på er!

Idag vaknade vi upp vid kl 07 och det var grått och regnigt och lockade inte alls att gå utomhus.
Mikaela kom över och fikade med oss så förmiddagen sprang iväg =)
När hon tackat för sig så fick W lunch och sen blev det en sväng till affären.

Efter att vi kom hem så kom Amina och lilla Liam på eftermiddagsfika och lite lek =)
Supermysig start på helgen för våran del med andra ord.

När R kom hem och vi ätit middag så åkte vi till skoaffären och mätte W's fötter och kikade på skor till honom.

Jag vill helst att han har en stadig sko nu i början när han har börjat att gå själv.
Vi kikade på Kavat men tyvärr så fanns inte just den modellen jag spanat in så jag skall beställa den på nätet ikväll.
Sen kommer vi även att köpa ett par sneakers till honom som han kan varva med lite längre fram (vita sneakers till våren är ett måste, det är sen gammalt) ;)


När vi kom hem igen så fick han bada. Vi åt nämligen tacos till middag och lagom vi hade ätit färdigt så satte han händerna i håret och kladdade runt med all sås han hade på sina små händer.

R har i skrivandets stund precis börjat att tapetsera i sovrummet och jag har provat en amningsbh som jag vann på instagram tidigare i veckan.
Det mer och mer verkligt nu att det snart är dags när man testar såna underkläder igen.

Jag hoppas att ni har en fin kväll!

Avslutar med en bild från förra året!

Kram P

Av Pamela Falkenborg Enderberg - 3 mars 2017 12:30

När jag börjar drömma om någonting (som nu loungemöbler) så söker jag inspiration inne på Pinterest.


Nu flög tankarna (såklart) iväg till varma sommarkvällar på altanen (husvagnen är ju såld så det blir tyvärr ingen camping för oss iår) där vi kan njuta, äta gott, busa och "bara vara"  


Hoppas ni också finner lite njutning utav dessa bilder!


               



Kram P

Tidigare månad - Senare månad

bloggportalen

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17
18
19
20 21 22 23 24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2017
>>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Fråga mig

11 besvarade frågor

Ovido - Quiz & Flashcards