Alla inlägg den 4 mars 2017

Av Pamela Falkenborg Enderberg - 4 mars 2017 20:36

Hej på er!

W valde att vi skulle ta morgon redan kl halv 7 imorse så det gjorde vi.

Så när klockan var lite efter 09 så rullade vi in i Fårösund och började med att hälsa på pappa.
Vi tog även en sväng förbi kupan och fyndade lite småsaker och hälsade på min farmor som jobbade =)
Sen stannade vi hos min mormor som bjöd på våfflor och kaffe. W åt sin lunch och sen fick han såklart smaka lite våfflor!

Efter att vi tackat för oss så åkte vi över Slite påvägen hem och stannade till på Gahms och köpte lite kläder till W. Bla ett par termobyxor som han ska ha nu i vår =)

Väl hemkomna så åt vi lunch och sen började R med tapetseringen i hallen (sovrummet blev klart igårkväll så det visar jag imorgon).

Det är en väldigt varm grön färg på den här tapeten.
Vi tyckte båda att det blev riktigt fint och blev lite mer "liv" i hallen nu =)

Till middag så bjöd R på mat uppepå pizzerian och det var riktigt gott.
Ägaren bjöd W på pannkakor (han tyckte nog att han såg hungrig ut) ;)

Nu sover familjens minsta medlem och vi kikar på Loungeset och jag skall strax fixa iordning lite gott som vi skall att äta (vi älskar att äta som ni kanske redan förstått) ;)

Hoppas att ni har en fin kväll!

Kram P

Tidigare månad - Senare månad

bloggportalen

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17
18
19
20 21 22 23 24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2017
>>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Fråga mig

11 besvarade frågor

Skapa flashcards