Alla inlägg den 6 mars 2017

Av Pamela Falkenborg Enderberg - 6 mars 2017 21:09

Godkväll på er!

Jag vaknade riktigt utvilad imorse vid kl 06 och dessutom var det tomt(!) mellan oss i sängen!

W hade sovit hela natten i sitt rum men jag hörde att han vaknade strax efter att R's klocka ringde.
Så jag smet upp och hämtade in honom till våran säng och så låg vi och myste till kl 07 (har nämt det förut, - Såfort jag skriver något om hans sömn så "händer" det något) ;)

När vi kom upp så var det helt vitt på marken och på radion sa dom att vissa delar av ön hade fått 15cm (!!) snö.
Det var inget svårt beslut att ta idag, det blev helt enkelt en inomhusdag (kyla är inte riiiktigt min grej).
Så vi har byggt med lego, läst böcker, sjungit, sett på Bolibompa (Draken är ju nya favoriten) ätit massor med frukt och sen legat på sängen och myst!
Det är så skönt att man kan ha sånahär dagar ibland utan att han blir uttråkad av att bara vara inomhus.

När R kom hem så åt vi wok och han hade även med sig ett paket hem.
Jag vann en tävling på instagram för ett tag sen där priset var 10(!!) förpackningar med Liptons nya smaker!
Så vill nån komma hit och dricka te, - Så är ni välkomna! =)

Det ska bli SÅ gott att prova dessa sorter, jag dricker ju minst 2 koppar om dagen! =)

W somnade utan större pip ikväll och nu sitter jag och kikar på nya avsnittet utav "Äntligen Hemma" medan R duschar.

Imorgon är det äntligen dags för musiklekis igen och denna gång hänger Amina och Liam med, hoppas att dem tycker om det lika mycket som vi gör =)

Nu skall jag kika klart på programmet, sen är det dags att möta kudden och förhoppningsvis få en hel natts sömn igen.

Hoppas att ni har haft en fin start på veckan.
Avslutar med en bild på W idag när vi myste lite på sängen och spanade in Bolibompa =)

Kram P

Tidigare månad - Senare månad

bloggportalen

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17
18
19
20 21 22 23 24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2017
>>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Fråga mig

11 besvarade frågor

Ovido - Quiz & Flashcards