Alla inlägg den 7 mars 2017

Av Pamela Falkenborg Enderberg - 7 mars 2017 21:42

Godkväll på er!

Snön ligger ännu som ett täcke över ön och vi väntar in pappa som skall komma hit och sova i natt.
Han plogar inne i Visby ikväll och börjar väldigt tidigt imorgonbitti så han var inte jättesugen på att åka ut till Fårösund och sova några timmar.

Idag spenderade vi förmiddagen på musiklekis =)
Det var massa barn (och föräldrar) som var laddade idag så det var riktigt kul!

När vi kom hem så åt W lunch och fick sova middag.
Jag passsde då på att baka kolakakor med flingsalt på (tips!).
R fyller nämligen år på fredag så jag tänkte baka litegrann och lägga i frysen till kalaset som är på söndag.
Hans kusin (W's gudfar) Emil kommer också ner på kalaset så det skall bli kul att ses igen =)




Till middag panerade jag kycklingfilé, gjorde en fetaostkräm med klyftpotatis.
W matvägrade vilket var typ första gången nånsin?!
Han åt knappt någon tugga alls och sa bara "Neeej" såfort vi försökte mata honom. Han vägrade även att äta själv.
Jag kände mig dock inte alls orolig eftersom att jag vet ju att han älskar att äta. Åå mycket riktigt, - kvällsfikat slank ner utan problem! ;)


Vi har även suttit och kikat på Loungeset även ikväll och nu har vi tänkt om angående högt bord.
Vi har inte riktigt fastnat för någon av modellerna med den höga borden sådär så det sagt klick, så nu blir det ett lågt bord och helt plötsligt några fler modeller att välja på.

Kommer såklart att visa vilket vi väljer när det är beställt =)

Hoppas att ni har en fin kväll!

Avslutar med en bild från förra året (dock ifrån den 8:de mars för jag tog aldrig någon detta datum).

Kram P

Tidigare månad - Senare månad

bloggportalen

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17
18
19
20 21 22 23 24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2017
>>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Fråga mig

11 besvarade frågor

Ovido - Quiz & Flashcards