Alla inlägg den 8 mars 2017

Av Pamela Falkenborg Enderberg - 8 mars 2017 19:13

Godkväll!

Jag kikar in redan nu för jag är så himla trött så det kommer att bli en väldigt tidig kväll för min del ( läs ungefär kl 20).
Det blev sent igårkväll, pappa kom inte fören närmare kl 23 och då var han hungrig (såklart, efter att ha jobbat ifrån tidig morgon) och ville ha kvällsfika =)

W hade vaknat någon timme tidigare och busade runt massor och var glad över besök så sent.
Tror vi var i säng närmare tjugo i tolv (jag kan inte ens minnas när vi var vakna så sent sist!).
Hoppades såklart att han skulle sova länge idag då, men ikke, kvart över 6 slog han upp ögonen och gick ur sängen direkt.
Jag var helt färdig men efter frukost så åkte vi iaf till öppna förskolan och spenderade förmiddagen där.
Det var mysigt och mitt på dagen så var jag inte så trött så när han sov middag så bakade jag kärleksmums och frös in till kalaset.

Provsmakning ingår såklart när man bakar! ;)

När sen W vaknat och jag lagade mat så hade jag några bitar kaka på en skärbräda (dom var så pass kladdiga att dem inte går att servera) och då var det minsann en liten hand som var framme och knyckte några små bitar.

Han sa "Mmm" efteråt så jag får väl lita på hans omdöme att dem är goda =)

Nu lägger R honom och jag sitter i fåtöljen och vilar (har redan slumrat en kvart) innan jag skall ta lite kvällsfika.


Jag hoppas att ni har en fin kväll =)

Kram P

Tidigare månad - Senare månad

bloggportalen

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17
18
19
20 21 22 23 24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2017
>>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Fråga mig

11 besvarade frågor

Ovido - Quiz & Flashcards