Alla inlägg den 9 mars 2017

Av Pamela Falkenborg Enderberg - 9 mars 2017 20:42

Godkväll på er!

Det var riktigt skönt att gå och lägga sig vid kl 21 igårkväll =)
W vaknade kl 01 så då fick han komma in till våran säng och sen somnade vi om till kvart över sex imorse och då kände jag mig faktiskt riktigt utvilad.

Efter att vi ätit frukost så dammsög och skurade jag av golven här hemma.
Därefter blev det 2.5 timme på öppna förskolan för bus och lek =)

När vi åkte därifrån så hann vi knappt ut från parkeringen fören han somnade.
Det märks att han känner sig mer och mer "hemma" där nu och särskilt efter att han började att gå och det är så kul att se framstegen han gör =)

När vi kom hem och jag lagt över honom i sin säng för att fortsätta sova middag så passade jag på att baka en rulltårta och frysa in.
Dammade även av lägenheten och grundstädade toaletten så man slipper "stressa" med det innan kalaset!

Jag har precis tagit en dusch och ätit lite kvällsfika och R har gjort chokladbollar så nu tror jag att det räcker med kakor till hans kalas =)
Nu skall vi bara svänga ihop en banotoffepie så han har nått att bjuda på imorgon på jobbet när det är hans årsdag =)





Jag har förresten provat att göra ett test ikväll för att ta reda på könet på bebisen!
Vi har ju inte kollat upp det denna gång men är nyfikna (även om det inte spelar någon roll såklart)! =)

Testet gick ut på att kissa i en plastmugg och därefter lägga i två teskedar med bikarbonat.
Blev det sen bubblor så var det en pojke och hände ingenting så var det en flicka.

Det hände ingenting så enligt testet väntar jag en flicka.
Nu har jag ingen aning om hur tillförlitligt detta test är men ändå så var det kul och prova och så får vi se om det stämmer.
Alla gissar på att det blir en flicka denna gång och jag har fortfarande ingen aning om vad jag tror det blir!

Oavsett vad det än blir så kommer W bli världens bästa storebror, DET är jag iaf 100% säker på!

Nej, nu är det dags att hjälpa R i köket!

Hoppas att ni har en fin kväll =)

Kram P

Tidigare månad - Senare månad

bloggportalen

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17
18
19
20 21 22 23 24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2017
>>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Fråga mig

11 besvarade frågor

Ovido - Quiz & Flashcards