Alla inlägg den 17 mars 2017

Av Pamela Falkenborg Enderberg - 17 mars 2017 19:58

Hej på er!

Vi startade våran dag på öppna förskolan idag.
Vi skulle egentligen ha haft Josefin och Amanda på besök men dem var förkylda så vi fick flytta fram det. Så då blev det en sväng till Myllan för lek & bus.
När vi kom hem så fick han sova på baksidan och jag passade på att ta det lugnt.
Magen börjar bli riktigt tung och jag har börjat inse (på några dagar bara) att jag behöver vila när han sover för att orka hela dagen.
Städning och allt annat plock finns ju faktiskt kvar! ;)

Vi åt tidig kvällsmat och sen blev det en sväng till affären för att handla lite godis + att jag fyndade två buketter med rosor för 20kr! =)
Nu väntar Let's dance, får se hur länge jag orkar vara vaken bara ;)

Imorgon förmiddag kommer mamma och hennes man in hit på för att vara barnvakt.
Det är dags att börja öva lite smått att lämna bort små stunder (för när det är dags för bebis att titta ut så får han ju inte vara med nere på BB).

Så vi börjar lite försiktigt imorgon så skall vi ha en mysig stund på stan och kika runt i affärer.
Det kommer kännas så tomt utan honom men det är bara och gilla läget.
- Ja (!) jag blev den där hönsmamman som jag sa att jag aldrig nånsin skulle bli när jag fått barn!
Så mycket åsikter jag hade INNAN jag fick barn som jag nu fått äta upp.
Det är faktiskt helt galet hur man kan ändra uppfattning/åsikter och få såna känslor som inte trodde man skulle få när en annan människa kliver in i ens liv som man har skapat tillsammans med någon man älskar.



Nej nu börjar snart Let's dance så nu skall jag äta lite godis =)

Ha en jättefin kväll!

Kram P

Tidigare månad - Senare månad

bloggportalen

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17
18
19
20 21 22 23 24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2017
>>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Fråga mig

11 besvarade frågor

Skapa flashcards