Direktlänk till inlägg 19 mars 2017

Söndag morgon

Av Pamela Falkenborg Enderberg - 19 mars 2017 06:57

Godmorgon!

Vi ligger ännu i sängen och W tittar på Pippi Långstrump så jag passar på att kika in här =)

Igår vid kl 11 så kom mamma och hennes man in till oss medan vi spenderade lite tid på stan för att kika i affärer och äta lunch.

Det kändes verkligen jättekonstigt och tråkigt att åka ifrån honom (han grät såklart massor när vi gick och jag fick jätteont i magen) men dom gick ut på promenad direkt efter att vi åkte och så hade han somnat.

Vi gick i lite affärer och handlade.
Passade på att kika in på Rituals som slog upp portarna i gallerian men det var så fullt med folk så det får bli ett besök en annan dag istället.
R handlade även två par byxor och en T-shirt till W eftersom han har brist på byxor/tights just nu!


När vi kände oss klara så avslöt vi med Taco/pizzabuffé innan vi köpte med oss fikabröd och åkte hem igen till våran lilla älskling.




Alltså den milkshaken var SÅ god!
Den hittar ni nere på Score på hamnen (tips!).

När klockan blev halv 4 så åkte R iväg och hämtade upp Anders och Jimmy och så såg dom på hästarna och drack öl och sen lagade han mat till oss.
Avslöt kvällen med lite kortspel tillsammans innan jag gick och la mig och sov med W som hade vaknat. Dem andra åkte ner på stan och drack öl =)


Idag skall vi fixa i förrådet för och se om vi (jag!) kan få bort lite saker därifrån så vi kan få in nya vagnen. Nya lampan skall upp och sen får vi se om hur pigg R är om han orkar med att städa lite på baksidan också ;)


Ett inlägg om graviditeten kommer upp lite senare =)

Avslutar med en busig bild på W från igår =)

Kram P

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Jag har flyttat min blogg till nouw och nya adressen är: nouw.com/minvardagibilder     Jag hoppas att ni hänger med dit istället =)     Kram P   ...


Hej på er! Jag har ju nämnt tidigare att W vaknat kl 05 senaste dagarna, och såfort jag nämner hans sömnvanor så ändras dem känns det som ;) Imorse sov han nämligen till halv 7 och det resulterade i en utvilad mamma. När klockan var halv 10 ...

Godnatt ;) Känns lite så efter att återigen ha vaknat utav bus och skratt kl 05.15 av mini som är HUR pigg & glad som helst den tiden på morgonen! Han (och vi ) är fortfarande lite förkylda men det spelar tydligen ingen roll ;) Han fick se lit...

  Hej på er! Det blev en tidig morgon här, redan runt kl 05 vaknade W så efter en stund vaken så fick han se två avsnitt utav Pippi Långstrump i sängen och sen gick vi upp och åt frukost. Det börjar bli så ljust nu på morgonen så det är svårt att "lu...

Godkväll! Jag vaknade upp i nättras kl 04 med världens halsont så det är frågan om vi inte åker på förkylning hela familjen. W har fått rethosta och är väldigt tät och R är inte så jättepigg heller. Jag har kokat ingefärshots ikväll så nu sk...

bloggportalen

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17
18
19
20 21 22 23 24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2017
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Fråga mig

11 besvarade frågor

Ovido - Quiz & Flashcards