Alla inlägg den 21 mars 2017

Av Pamela Falkenborg Enderberg - 21 mars 2017 21:10

Godkväll!

Jag vaknade upp i nättras kl 04 med världens halsont så det är frågan om vi inte åker på förkylning hela familjen.

W har fått rethosta och är väldigt tät och R är inte så jättepigg heller.
Jag har kokat ingefärshots ikväll så nu skall vi mota bort bacillerna så gott det går.

Min dag startade med ett besök på mvc.
Hade fått en extra tid så min bm fick mäta magen och lyssna på hjärtljuden eftersom jag ligger lite under kurvan.
Livmodern hade växt 2 cm, hjärtljuden lät jättefint och vikten, - ja den hade ökat med 2kg på två veckor.
Så hon var jättenöjd och nu väger jag 65 kg.
Så mycket vägde jag när W kom till världen.

Jag skrev in mig på 54 kg och har alltså gått upp 11kg redan så det ska bli spännande och se vart det slutar.
Frågade R och han tror jag kommer gå upp till 72kg (hoppas inte han får rätt!
Men huvudsaken är att bebis mår bra =)


När jag var klar där så blev det raka vägen till musiklekis för lite sång & bus med kompisarna =)

Det är 21 mars idag vilket innebär att det är dagen då man "rockar sockorna" för hylla olikheter och visa att vi alla är olika men ändå har samma värde.

Ett bra intiativ som inte bara ska hyllas på en enda dag utan ska vara en självklarhet när det är år 2017!
W var självklart med på noterna ;)

På eftermiddagen/kvällen åkte vi på lite ärenden och nu har vi ätit kvällsfika och skall snart gå och lägga oss.
Ingen av oss är särskilt pigga så då finns det ingen anledning att sitta uppe =)

Ha en fin kväll!

Kram P

Tidigare månad - Senare månad

bloggportalen

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17
18
19
20 21 22 23 24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2017
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Fråga mig

11 besvarade frågor

Skapa flashcards