Alla inlägg den 24 mars 2017

Av Pamela Falkenborg Enderberg - 24 mars 2017 22:13

Jag har flyttat min blogg till nouw och nya adressen är: nouw.com/minvardagibilder

 

 

Jag hoppas att ni hänger med dit istället =)

 


Kram P

 

Av Pamela Falkenborg Enderberg - 24 mars 2017 21:35

Hej på er!

Jag har ju nämnt tidigare att W vaknat kl 05 senaste dagarna, och såfort jag nämner hans sömnvanor så ändras dem känns det som ;)
Imorse sov han nämligen till halv 7 och det resulterade i en utvilad mamma.

När klockan var halv 10 så mötte vi upp Josefin och Amanda nere i Almedalen för en promenad och sen avslöt vi med en lunch på biblioteket.
Jag passade även på att låna "Att föda" som hon tipsade om.

När vi skildes åt så åkte vi till växthuset Linds för att handla barkmylla och penséer för imorgon skall vi ha trädgårdsfix på våran baksida.
Det blev även en sväng till Alexandras svärmor för att hämta hönsgödsel så vi kan försöka få nytt liv i våran syrenhäck som är 30 cm hög och tydligen varit så låg dem senaste åren.
Olja trädäck, plantera blommor och rensa bort onödigt skräp som bara står och tar plats så att vi är redo att möta våren sen =)

Nu kikar vi på Let's dance men jag tror nog att jag snart smiter in och lägger mig. Har en låsning mellan skulderbladen som suttit i ordentligt hela dagen trots att R masserat mig två ggr så jag vill helst bara sova bort eländet.

Hoppas att ni har en mysig kväll och jag avslutar med en bild från förra året på W.

Kram P

Tidigare månad - Senare månad

bloggportalen

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17
18
19
20 21 22 23 24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2017
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Fråga mig

11 besvarade frågor

Ovido - Quiz & Flashcards