Alla inlägg den 3 juli 2016

Av Pamela Falkenborg Enderberg - 3 juli 2016 19:05

Här kommer en liten lista!




+ Att vi just nu är mitt i sommaren!

- Att det är alldeles för vindigt och småkallt för min smak ännu!
När kommer värmen?!




+ Att W utvecklas dagligen i en rasande fart!

- Att han är inne i sin fas och har troligtvis växtvärk, tandvärk mm och har svårt att komma till ro när det är sovdags! :(





+ Att R bara har 5 dagar kvar att jobba sen har han semester i 4 veckor(!!)

- Att jag just nu ligger med huvudvärk i ett mörkt sovrum och vilar när jag helst hade velat vara uppe och pysslat lite!



+ Att jag nästa söndag fyller hela 33 år och att jag faktiskt inte har någon ångest alls av att bli ett år äldre (just nu iaf)!

- Att jag inte vet om jag skall ha kalaset här eller i husvagnen!


+ Att jag är frisk i övrigt och har världens bästa familj!



Bilden är inte tagen idag utan är två år gammal! :)

Kram P!

Av Pamela Falkenborg Enderberg - 3 juli 2016 13:49

Hej på er!

Igår efter att vi hade varit och köpt virke så åt vi lunch på Leva!
Vi valde deras sommarbuffé som dem hade dukat upp med massor utav gott på! :)

Vi satte ute i deras orangeri/växthus och åt!
Vad är egentligen skillnaden mellan ett orangeri och växthus?
Man odlar ju i båda så det kanske är storleken som skiljer dem åt?!
Får ta reda på det! :)

Efter det så lämnade vi av virket och R hemma så han kunde få upp det sista utav altanen och jag och W åkte och plockade jordgubbar! :)
Det gäller att passa på nu för snart är nog tyvärr säsongen över!

Små röda, kladdiga fingrar som verkligen uppskattade att sitta där och mumsa jordgubbar medans mamman plockade! :)

Förra året låg han i magen när jag var iväg och plockade och detta år satt han och åt för glatta livet! :)
Tiden går så fort!

Mot kvällen så åt vi tacos och inväntade regnet från den mörka himlen!

Sen var det lek och bus med W på schemat tills det var dags för honom att sova!
Somna, ja det gjorde jag med, svårt att låta bli bredvid hans små andetag när dem blir tyngre och tyngre! :)

Vi kikade lite på tv innan vi gick och la oss med!

Idag sov vi till åtta och efter frukost så gick vi till lekparken så han fick gunga! :)
I ett utav träden gjorde R en upptäckt!

W's dregglis hängde där så fint!
Jag har inte ens märkt att vi tappat den!
Återigen så tacksam för att någon tagit sig tiden att hänga den synligt och inte snott den! :)

När vi kom hem från parken så fixade vi iordning på baksidan och ställde iordning litegrann!

Vi åt lite lunch sen åkte R ut till sina föräldrar och jag ligger och vilar i hammocken medans W sover! :)

Jag hoppas ni får en fin söndag och jag avslutar med en bild på mina nya skor som jag var och hämtade ut igår! :)

Kram P!

bloggportalen

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4
5
6 7 8 9 10
11 12
13
14 15 16
17
18 19
20
21
22
23 24
25
26
27
28 29
30
31
<<< Juli 2016 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Fråga mig

11 besvarade frågor

Ovido - Quiz & Flashcards