Alla inlägg den 11 mars 2017

Av Pamela Falkenborg Enderberg - 11 mars 2017 20:10

Hej på er!

Vi startade morgonen redan kl 06 (W's val) men han fick kika på ett avsnitt utav "Pippi Långstrump" och på det sättet kunde vi mysa en halvtimme extra i sängen innan vi tog tag i denna dag =)

När Emil blivit väckt och vi ätit frukost & gjort oss redo så gick vi ut till bilen för att åka till Tofta möbler för att spana på Loungeset.

W träffade på en katt så han blev överlycklig =)

(Nya skorna kom förresten hem igår och dem har fått godkänt utav ägaren)!

Dem hade tyvärr inte fått hem några utemöbler ännu så vi fick åka vidare.
Vi handlade litegrann till kvällens mellomys och sen så åt vi lunch på stan.

Medan W sen sov middag så passade jag på att sitta ute i solen för vi har nämligen fått njuta utav klarblå himmel och strålande sol hela dagen här på ön =)

Jag vart även iväg en sväng till Mio och köpte en ny taklampa till sovrummet =)

Har ju suktat efter den SÅ länge och idag slog jag äntligen till!

Hoppas att ni har haft en fin dag och jag avslutar med en bild som Emil tog på den lilla kocken idag =)

Kram P

Tidigare månad - Senare månad

bloggportalen

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17
18
19
20 21 22 23 24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2017
>>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Fråga mig

11 besvarade frågor

Ovido - Quiz & Flashcards