Alla inlägg den 20 mars 2017

Av Pamela Falkenborg Enderberg - 20 mars 2017 19:57

Godkväll på er!

Här ringde den levande väckarklockan redan kl 06 (!!) men han fick kika på Pippi i sängen och på så sätt fick mamman vakna till för en ny dag fylld med lek & bus.
Han vaknade dock väldigt snorig och har även fått näsdroppar under natten för att han varit så tät.
Hoppas dock att det lägger sig illa kvickt för det är så jobbigt när han är sjuk =(

Det blev en promenad till affären för att sen gå hem och steka pannkakor till lunch.
3 stycken (!!) åt han och när jag hade ätit 3 (kunde ju inte vara sämre än honom) så kunde jag knappt röra mig. Helt galet hur mycket han kan äta och sen busa direkt efteråt=)

Vi har även varit iväg och köpte en bärsjal för jag tänker bära bebisen denna gång (har jag som plan iaf).
Språket utvecklas tidigare och man får bättre kontakt med bebis när den hela tiden får vara i ansiktshöjd och dessutom får man 2 armar fria.
Så jag hoppas att jag reder ut det =)

Det blev även ett besök på 9 liv (kattloppisen) för det var riktigt längesen jag var på loppis.
W sov så jag kunde strosa i lugn och ro utan att han blev rastlös ;)

Detta följde med oss hem!
Tänk i sommar när man kan sitta på altanen och dricka milkshake i dessa på jordgubbar som vi plockat själva =)

Nu skall vi kika lite på tv och sen väntar sängen. Imorgonbitti är det ett besök på mvc inbokat för att mäta magen och lyssna på hjärtat igen.

Ha en jättefin kväll och jag avslutar med en bild på det finaste jag vet!
Dessutom i sina nya byxor R handlade i helgen =)

Kram P

Tidigare månad - Senare månad

bloggportalen

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17
18
19
20 21 22 23 24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2017
>>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Fråga mig

11 besvarade frågor

Ovido - Quiz & Flashcards