Alla inlägg den 22 februari 2015

Av Pamela Falkenborg Enderberg - 22 februari 2015 18:57

Hellullulu!!

Söndagkväll och helgen har ju flugit förbi trots inställd resa och förkylning :)

Fredagen har jag ju redan berättat om och lördagen så var vi på stan en snabb sväng och åt brunch.

sen besökte vi några loppisar och jag gjorde 2 fynd!

En marmorkavel för 25kr (skulle kosta 75kr men hon läste fel och jag sa ingeting.. :p )
Sen blev det en mörkbrun bricka för 15kr som nu är under ommålningsprocess :)

Sen åkte vi hem och tog det lite lungt eftersom jag är förkyld, lagade lite mat och såg på Mellon, men vi stängde av efter en stund och gav oss på monopol istället.

Men jag vart trött så vi fick avbryta spelandet och ta upp det idag istället.
Kan säga att jag förlorade stoooort!
Men en revansch väntar inom kort :)

Idag så har vi plockat lite bland R's saker i stugan, haft afternoon tea här hemma för det var jag sugen på när jag vaknade :)


Sen blev det en pw med Maria innan solen gick ner.

Sen orkade ingen av oss laga mat idag så vi åkte in till Visby och tvättade bilen

Och efter det blev det hämtmat :)

Saknade majs, tycker att just den ingrediensen är väl rätt självklar till nachos men tydligen inte enligt Marco polo :/

Nu avslutar jag den här söndagen med ansiktsmask och en dusch sen blir det Wallander i soffan <3

Kram P

bloggportalen

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2 3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16 17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Fråga mig

11 besvarade frågor

Ovido - Quiz & Flashcards