Direktlänk till inlägg 27 april 2015

Fortfarande sjukstuga..

Av Pamela Falkenborg Enderberg - 27 april 2015 08:10

Här hemma har R klarat sig bra ifrån förkylningen fram tills igår, då small det till för honom med frossa och halsont!  

Jag börjar sakta, sakta återvända till livet igen men är ännu mör och orkeslös, men jag känner att jag är på bättringsvägen eftersom jag nu orkar tänka på mat ;)

I torsdags så kom R hem med så fina rosor till mig


Och dom står sig ännu jättefint :)
Får ofta blommor av honom och blir bortskämd <3

Sen hade vi bokat bord på   Amarillio, jättegod mat där! Det är olika tapas så man beställer in 2-3 rätter och delar på allt (om man vill förstås) :)
Hann dock inte ta kort på maten för jag var så himla hungrig!! :p

Sen tog vi in varsin grym dessert (nästan liiite för mäktig men den slank ner, men sen var jag proppmätt resten av kvällen oxå) ;)

Det var en nougatmousse med baconsirap och karamelliserade popcorn! Riktigt god! :)

Fredagkvällen tillbringade vi ute vid Jenna och Robert, dom bjöd på grillat med potatisgratäng :)
Sen blev det Let's Dance finalen och därefter smet vi hem eftersom jag skulle upp tidigt och inte var så pigg!

Lördag var det jobbdags sen hem och kurera sig!
På kvällen så åt vi pizza och såg på Micke & Veronica. Vi såg den på bio i julas och fastnade för den båda två, så vi lär nog se den några ggr till framöver :)



Bilden är lånad från Google.

Söndagen jobbade jag kväll så efter det var det direkt hem och vila bara!
Nu skall vi kurera R och få mig på topp igen så skall vi ladda för en helg i huvudstaden och förhoppningvis få se på hans julklapp (bättre sent än aldrig) ;)

Kram P.

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Jag har flyttat min blogg till nouw och nya adressen är: nouw.com/minvardagibilder     Jag hoppas att ni hänger med dit istället =)     Kram P   ...


Hej på er! Jag har ju nämnt tidigare att W vaknat kl 05 senaste dagarna, och såfort jag nämner hans sömnvanor så ändras dem känns det som ;) Imorse sov han nämligen till halv 7 och det resulterade i en utvilad mamma. När klockan var halv 10 ...

Godnatt ;) Känns lite så efter att återigen ha vaknat utav bus och skratt kl 05.15 av mini som är HUR pigg & glad som helst den tiden på morgonen! Han (och vi ) är fortfarande lite förkylda men det spelar tydligen ingen roll ;) Han fick se lit...

  Hej på er! Det blev en tidig morgon här, redan runt kl 05 vaknade W så efter en stund vaken så fick han se två avsnitt utav Pippi Långstrump i sängen och sen gick vi upp och åt frukost. Det börjar bli så ljust nu på morgonen så det är svårt att "lu...

Godkväll! Jag vaknade upp i nättras kl 04 med världens halsont så det är frågan om vi inte åker på förkylning hela familjen. W har fått rethosta och är väldigt tät och R är inte så jättepigg heller. Jag har kokat ingefärshots ikväll så nu sk...

bloggportalen

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Fråga mig

11 besvarade frågor

Ovido - Quiz & Flashcards