Alla inlägg den 2 mars 2015

Av Pamela Falkenborg Enderberg - 2 mars 2015 13:33

Svårt att fånga färgen på bild men den går väldigt mycket åt kopparhållet :)
Vi gjorde en inpackning som har färgpigment i sig (minns inte namnet på den) så att den håller i några tvättar och dessutom är väldigt skonsam för håret.

Så nu får jag pröva på att ha en annan hårfärg för ett litet tag.
Sen klippte hon även av det allra mest slitna för det behövdes verkligen en uppfräschning! :)

Kram P

Av Pamela Falkenborg Enderberg - 2 mars 2015 08:36

Eftersom jag har jobbat helg så är jag ledig på måndagen därpå vilket är himla skönt!


Dagens vikigaste och godaste mål får inviga den här veckan med mammas rosenbröd som vi fick en påse utav i lördags :)

Idag har jag planerat in frisören nu på förmiddagen för att klippa av mina slitna toppar, och göra en ordentlig hårinpackning.

Brukar göra Keratinbehandling 2 ggr om året men nu hade hon slut på kapslar så den gick inte att göra nu, men det finns ju andra (billigare) allternativ så jag får se vad hon hittar på :)

Det är riktigt grått och trist ute idag, får se om det är uppehåll när jag kommer tillbaka så blir det en pw annars blir det nog soffan igen med min bok :)

Hoppas ni får en fin start på veckan! :)
Kram P

bloggportalen

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12 13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Fråga mig

11 besvarade frågor

Ovido - Quiz & Flashcards