Alla inlägg den 8 mars 2015

Av Pamela Falkenborg Enderberg - 8 mars 2015 09:16

Helgen har varit oerhört lugn.
Var en snabb sväng på stan i fredags förmiddag för att kolla efter en kjol på Cubus som dom tyvärr inte fått in i sortimentet ännu,
lämnade in min telefon på lagning för "hem knappen" har slutat fungera, fick låna en gammal samsung och ha som lånetelefon (totalt värdelös så i lördags eftermiddag fick jag låna en iPhone av Anders ist så nu går det ingen nöjd på mig) :)

Sen var det dags för jobb ändå fram till kvällen och sen var det raka vägen hem till Let's Dance och tacos och min älskling <3

Älskar Let's Dance och iår är det ett riktgt bra startfält tycker jag (håller på Simon och Maria)

Lördagen så vaknade vi utvilade,väldigt tidigt, så jag gick upp och fixade frukost och Richard körde en arbetskompis till båten och sen köpte han med frallor hem

Sen åkte vi på loppis ute i klintehamn till kl 10. Och ensamma var vi långt ifrån att vara :)
Hade dock den andra telefonen så jag tog inga kort alls.
2 fynd gjorde jag iaf, gotlandsägget köpte jag för en 20:a och sen en liten marmorljustake för en 10:a! :)

Sen åkte vi en sväng till Hemse och kikade lite sen var det fullfart mot Visby igen i regnet.

Kvällen avslutades med 2:a chansen halvsovandes i soffan ;)

Idag gick vi oxå upp tidigt för att se på Vasaloppet

Har aldrig sett på starten innan eller varit intresserad utav det men iår kände jag att det kunde vara mysigt att se på när man är ledig :)

Nu lyser solen tillskillnad från igår, skall ge mig ut och plocka påskris om någon timme för det tar ju ändå några veckor att slå ut :)

Kvällens middag (tjocka revbensspjäll om det inte syns) ;) skall koka nu och sen läggas i marinad. :)

Kram P

bloggportalen

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12 13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Fråga mig

11 besvarade frågor

Ovido - Quiz & Flashcards