Alla inlägg den 12 mars 2015

Av Pamela Falkenborg Enderberg - 12 mars 2015 16:29

Vaknade tidigt som vanligt när jag är ledig ;) börjar bli mer regel än undantag :)

Var så himla sugen på amerikan pancakes när jag slog upp mina blå så det fick det bli :)

Sen blev det en pw längs hällarna :) såå.himla.fint där så man dör en smula :)

Svårt att fånga på bild för det skall inte ses på bilder utan det skall upplevas :)
Picknick där i sommar är redan inbokat :)

Nu landade jag ute i Fårösund och skall bo över här i natt :)
Andas lite frisk luft, gå i skogen och bara va! :)

Obligatorisk hamnkurva när man rullar ner på "byn" :)
Har alltid varit så och kommer alltid vara så :)

Hann med ett snabbt stopp i Lärbro oxå vid röcklinger :)
Dom hade inte så stort utbud ännu (öppnar i påskhelgen ordentligt berättade han) :)
Men det jag skulle ha fanns så jag vart nöjd :)

Vita och ljuslila penséer fick följa med hem :)

Nu blir det full fart hem till mamma, hörde något om hemgjord pizza :D

Kram P

bloggportalen

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12 13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Fråga mig

11 besvarade frågor

Ovido - Quiz & Flashcards