Alla inlägg den 15 juli 2015

Av Pamela Falkenborg Enderberg - 15 juli 2015 19:34


Är det någon här som läser som oxå är gravid?

Hade varit kul och veta isåfall :)


Klockan ringde vid 5 imorse och då var det bara att ställa sig i givakt (efter att jag snoozat en kvart och scrollat igenom facebook, instagram och aftonbladet) ;)

Men jag är morgonpigg så det är inte så farligt som det låter :)

Och dessutom är den där lilla skrutten oftast vaken då med så det är faktiskt riktigt kul att vakna tidigt :)   


Sen var det jobb fram till kl 16 och då stämlplade jag ut och åkte till Roma för att hämta upp en jourtelefon.


Jag jobbar nämligen lite ideelt med att hjälpa Gotlands igelkottfond här på ön med igelkottar som av någon orsak skadat sig eller små bebisar som blivit av med sin mamma.


Då rycker vi in och hjälper till :)

Och då behövs såklart en telefon så folk kan nå oss och få den hjälp som behövs :)

Här har ni hemsidan så ni kan kika runt och har ni lust så sätt gärna in pengar för det behövs till bla mat, mjölkersättning, handsprit, handskar mm mm   




När jag kom hem så orkade jag faktiskt inte laga någon mat, ibland är det så även i mitt fall hur mycket jag än älskar att både äta och laga mat!


Så det blev en smoothie och en toast sen gick jag ut i solen och satte mig i hammocken   


Det får faktiskt bli en tidig kväll för min del känner jag.


Han har sparkat som bara den hela dagen och jag är verkligen supertrött idag, så jag laddar upp med lite frukt och med tidningen Mama som jag prenumerar på samt Ebbas Gravidbok.

Skall fylla i lite i den ikväll tänkte jag om jag inte somnar ;)

kul och ha sen för alla säger att man glömmer vissa saker så fort!


     

Kul och se hur min navel bara är ett gigantiskt hål och ser jätteutspänd ut :)


Ha en fin kväll vare sig ni är hemma eller på vift på stan :)


Kram P



bloggportalen

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
    1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13 14 15 16
17
18
19
20
21
22
23 24
25
26
27
28
29 30 31
<<< Juli 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Fråga mig

11 besvarade frågor

Ovido - Quiz & Flashcards