Alla inlägg den 16 juli 2015

Av Pamela Falkenborg Enderberg - 16 juli 2015 21:16


Idag har jag varit ledig och hade turen att solen funnits vid min sida hela dagen :)

Det är riktig lycka när vädret har varit sådär den här sommaren.


Så jag började dagen med sovmorgon till kl 8..

Sen blev det en ordentlig frukost, jag verkligen älskar det målet på dagen!


Vaknar alltid jättehungrig och kan vräka i mig massor när jag vaknar (och nej, det har ingenting med min graviditet att göra för det har jag alltid gjort) ;)


 



Sen gick jag raka vägen ut till min solstol och låg där en go stund och lyssnade på radion, bla när dom intervjuade Mari Ljungstedt som berättade att hon håller på att skriva på nästa gotlands deckare!


Jag har läst alla hennes böcker och äger ett flertal och skulle rekommendera alla att läsa dom för dom är riktigt bra!


Sen på eftermiddagen så hämtade jag upp svärmor och så åkte vi och plockade jordgubbar ute vid Stenhuse i Sanda!


Dom har självplock nu i 4 dagar och då är det lika bra att fylla på förrådet för vintern.

Finns inget bättre än att ta fram lite sommarminnen en grå och tråkig dag i November  

       


1,4kg fick jag ihop och det kostade 35 kronor, sista dagen imorgon att plocka så skynda fynda! :)




Och nu ikväll så hämtade jag upp Linnea så åkte vi ner på hamnen och tog varsin glass och satte oss sen och tittade på båtarna och båtfolket.



V29 även kallad stockholmsveckan där festen aldrig slutar och pengarna flödar!


Medans vi satt oss där och tittade på allt folk som dels stannade upp för att titta på folket som festar, och dels på dom som är på båtarna slog det oss att det är inte så värst mycket fest på båtarna ändå.

2 st båtar var det som höll igång ordentligt med bla pole dansande tjejer och några  gamla gubbar med uppknäppta

skjortor.

Tack men nej tack, jag tror jag avstår :)


 



När jag släppt av henne och åkte hem så blev jag sugen på en Toast skagen så det svängde jag ihop samt en smoothie på några av jordgubbarna från dagens skörd :)

 



Har fått lite påfyllning i grodans garderob av mamma  

 


Men nu är det dags att krypa ner i sängen, nyduschad och nybäddat, finns det nått bättre? :)

 


  


Kram P

Av Pamela Falkenborg Enderberg - 16 juli 2015 10:42

Sitter och klickar runt på babykläder och fastnade på hm


  

Det finns så mycket fint så det är inte klokt, kommer bli ruinerad ;)

Den här söta overallen hittar ni här



  

Jag är väldigt svag för uggs och lite indianinspirerade skor så det kommer nog att trilla in ett och annat par till lilla grodan  

Här finns skorna!


 


Söta små bodies här som var väldigt gulliga!


 

Ännu mera bodies här!


Och den här var så himla söt   

 


Kram P


bloggportalen

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
    1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13 14 15 16
17
18
19
20
21
22
23 24
25
26
27
28
29 30 31
<<< Juli 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Fråga mig

11 besvarade frågor

Ovido - Quiz & Flashcards