Alla inlägg den 19 juli 2015

V26

Av Pamela Falkenborg Enderberg - 19 juli 2015 13:18

I fredags så gick vi in i v 26!

Börjar bli en stor kille där inne nu :)

Om mig som mamma står det att nu växer magen rejält och nu kan det finnas risk att det kommer bildas husbristningar, vilket jag fasar över för det vill jag inte alls ha!

Sen vet jag att en del tycker att husbristningar är fint och minnen från det finaste dom har burit på osv, men jag håller iaf tummarna att jag slipper det :)

Det står oxå att dom kommer blekna med tiden och det hjälper tyvärr inte att smörja med dyra oljor och krämer, utan kliar det rejält kan man smörja in magen med en mjukgörande kräm.

Jag fortsätter dock att smörja in magen och brösten med min welda olja och hoppas på att slippa det.


I min andra app jag har så står det att nu reagerar även bebisen på ljus, och blir det för starkt ljus så håller den upp händerna för ögonen.

Sen sover bebisen i längre, ostörda perioder och ibland samtidigt dom mig :)

Bebisen känner även av hur jag känner mig, är jag nedstämd, trött, uttråkad eller glad så känner han av precis allting!
Han reagerar på dom stresshormoner jag utsöndrar!



Skulle den mot all förmodan nu födas i den här veckan så finns det väldigt goda chanser för den att överleva, vilket känns väldigt tryggt att veta <3

Den där lilla killen inuti min mage börjar jag bli riktigt nyfiken på att få lära känna på riktigt snart <3


Kram från magen och mig!

bloggportalen

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
    1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13 14 15 16
17
18
19
20
21
22
23 24
25
26
27
28
29 30 31
<<< Juli 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Fråga mig

11 besvarade frågor

Ovido - Quiz & Flashcards