Alla inlägg den 22 januari 2017

Av Pamela Falkenborg Enderberg - 22 januari 2017 18:37

Njaa inte riktigt som rubriken lyder för sjukstugan är ett faktum här hemma.
Nu verkar det dock som att W är piggast utav oss och det är huvudsaken.

W vaknade strax efter kl 07 och då gick vi upp och åt frukost.
Sen pysslade vi lite här hemma innan han och jag gick på en förmiddagspromenad och plockade med oss lite videkissar hem =)

Han somnade i vagnen men vaknade upp lagom till lunch. Däremot gick det inte att få honom att somna sen efter lunch och efter att vi ätit kvällsmat så tog han och R en promenad och jag kröp ned i ett bad och då somnade han (och sover fortfarande så denna natt lär bli minst sagt intressant)!


Jag (och R) hade verkligen behövt fått sova ut ordentligt för vi är allt annat än pigga dessvärre men det är bara och bita ihop och äta alvedon och hoppas att det blir bättre imorgon! =)

Hoppas att ni är friska och mår bra iaf =)

Ikväll skall vi prova denna nyhet ifrån marabou och jag tror den är riktigt god!
Återkommer med resultat =)

Kram P

bloggportalen

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31
<<< Januari 2017 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Fråga mig

11 besvarade frågor

Ovido - Quiz & Flashcards