Alla inlägg den 16 januari 2017

Av Pamela Falkenborg Enderberg - 16 januari 2017 21:21

Igår så gick vi in i V21 och i min app så står det såhär om bebisen nu:

Alltså den är redan 26cm lång?!
H U R galet?!
Det var ju liksom "nyss" vi gjorde testet?!

Jag mår bara bra hittills, sparkarna är sådär lagom precis just nu och om det är något jag skall "klaga" på så är det väl tröttheten som kommer krypandes på kvällen redan vid halv 6 ungefär.

När jag frågar W vart bebisen är så lyfter han på min tröja och petar mig i magen, - det kan vara något utav det allra mysigaste som finns just nu!
Tänk att vår lilla, lilla kille skall bli storebror.
A L L A säger att han kommer att bli SÅ stor såfort bebisen kommer ut men men jag hoppas att dom har fel, för han kommer ju alltid att vara min "lilla" kille?!

Har inte fotat magen denna vecka så det blir helt enkelt en bild på mig framifrån =)
Nu går det verkligen inte att dölja magen längre!

Kram P

Av Pamela Falkenborg Enderberg - 16 januari 2017 20:47

Ny vecka och nya tag =)

För första gången på länge så vaknade jag utvilad utav att ha sovit en hel natt!!
Jag hade nästan glömt hur det kändes, och då sov ändå W i vår säng men han måste ha varit lika trött han när vi gick & la oss för han har legat blixtstilla hela natten =)

Så JA, veckan kunde inte ha börjat bättre! =)

När klockan var halv tio så packade vi in oss i bilen och åkte till öppna förskolan. Där hängde vi sen i två timmar och efter det blev det en sväng till återvinningen innan vi åkte hem.
W sov när vi kom hem så jag åt lite lunch, planterade om blommor och kastade en pelargon som jag råkat att döda!

När han vaknade så busade vi lite innan vi lagade mat.
Stuvade makaroner, rivna morötter, falukorv till grabbarna och bacon till mig.
Fantasin tryter A L L T I D på måndagar och vi har ju faktiskt vår menytavla men är SÅ trött på flera av recepten i den nu så vi slarvar faktiskt med att använda den, tyvärr.

Efter maten så åkte jag iväg och fick mina naglar gjorda.

Lite ljusrosa & lite glitter. Precis lagom såhär års.

Nu har jag precis ätit kvällsfika och skall kika lite på tv innan sängen hägrar. Imorgon ringer klockan tidigt för då är det äntligen dags för musiklekis igen efter juluppehållet =)

Hoppas att ni har haft en bra start på denna vecka!

Kram P

bloggportalen

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31
<<< Januari 2017 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Fråga mig

11 besvarade frågor

Ovido - Quiz & Flashcards