Alla inlägg den 11 januari 2017

Av Pamela Falkenborg Enderberg - 11 januari 2017 13:42

Hej på er!

Jag ligger och tar igen mig på sängen en stund medan W sover.
Vi har hängt på Kotteland nu på förmiddagen med Alexandra och lilla Anton =)
Så kul att ses för nu var det ett tag sen, och vi var ensamma där så barnen fick busa helt själva och det uppskattade dem massor! =)



Bara massa bus i dom ögonen ;)

 


Såklart fick kossan en kram
=)
Ett måste när man redan är djurvän!
 
Min natt var sådär.
Vi var på kalas igårkväll och när vi kom hem så var inte W alls sugen på att gå och lägga sig.
Det slöt med att vi allihop gick och la oss i våran säng kl 21 för vi var SÅ trötta.
Kl 02 vaknar han, - panikslagen och H E L T otröstligt!
Det är så hemskt och se honom så ledsen och ingenting hjälper!
Men så plötsligt efter några minuter kom han till ro och somnade om så det var nog bara en hemsk dröm.

Då var det ju bara jag som skulle somna också... vilket var lättare sagt än gjort när man är hungrig, törstig, scrollar igenom telefonen, lyssnar på ljudbok! Ja ni förstår, det var helt omöjligt och sista gången jag minns att jag tittade på klockan, då var den närmare 05 (och då skulle min klocka ringa 07)!
Urs, såna nätter är aldrig roliga, får hoppas denna natt blir bättre =)

Jag hittade aldrig något tidningsställ igår. Det fanns 3st men inget som föll mig i smaken så jag får leta vidare.
Däremot hittade jag en ljusstake som jag pustade upp och som fick flytta in på den nya hyllan =)

 



Nu skall jag fortsätta vila en stund innan det är dags att börja med maten.

Ha en fin dag!

Avslutar med en bild på W från igår.

 

[Bild]

Kram P

bloggportalen

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31
<<< Januari 2017 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Fråga mig

11 besvarade frågor

Ovido - Quiz & Flashcards