Alla inlägg den 26 januari 2017

Av Pamela Falkenborg Enderberg - 26 januari 2017 20:04

W sov i sin säng till kl 03 i nättras, sen när jag hämtade honom så stod han i givakt med "Kaninis" i högsta hugg! SÅ söt =)

Vi sov fram till kl 08 och gick upp och åt frukost.
Frukost är verkligen ett utav W's bästa mål (vilket är kul för jag Ä L S K A R ju frukost med så det måste ha gått i arv!) =)
När vi var klara så åkte vi ner på stan. Jag hade som plan att köpa ett par mammabyxor och hittade faktiskt ett par inne på Bikbok.
Dem fanns även i en snygg beige färg så jag får se, trivs jag i dessa så kommer nog även dem att få flytta in i garderoben med. Snyggt till våren/sommaren med ett par nätta vita sneakers till och ett snyggt linne/T-shirt.

Svårt att fota svarta byxor men dem har iaf en väldigt loose fit och materialet känns som ett par mjuka kostymbyxor.

Vi avslöt med att åka förbi en tjej och köpa ett gäng dregglisar (det går ju åt några om dagen nu när det är tand påväg)!
W somnade i bilen påvägen hem men vaknade när vi kom hem så han har endast sovit 15 min idag så det blev en tidig kväll för honom.

Vi passade då på att färga mitt hår, R städade ur bilen och tog ur bilbarnstolen för imorgon åker han nämligen och hämtar våran nya bil!
Det skall bli SÅ kul att få hem den =)

Jag har ju förresten glömt att berätta vad jag tyckte om Marabous choklad!
Jag kan ärligt säga att det var ingen "aha" upplevelse. Den smakade absolut lite salt men fudgen lyste med sin frånvaro.
Så den kommer nog inte att handlas hem igen.

Nu skall jag tvätta ur mitt hår och passa på att ta lite egentid i badrummet, lägga en ansiktsmask, peela lite och fixa sånt man annars glömmer bort =)

Avslutar med en bild på W idag när jag lyfte över honom till vagnen.
Alltså hur stor ser han inte ut att vara på bilden?!
Galet, -Vad hände med vår lilla bebis?

Ha en jättefin kväll!


Kram P

bloggportalen

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31
<<< Januari 2017 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Fråga mig

11 besvarade frågor

Ovido - Quiz & Flashcards