Alla inlägg den 27 januari 2017

Av Pamela Falkenborg Enderberg - 27 januari 2017 20:43

Hej på er!

Hoppas ni har haft en bra dag och nu har tagit helg med lite gott framför tv:n!

Själv sitter jag och kikar på "Fångarna på fortet" medan R försöker att lägga W (omgång 2).

Idag har W's mormor varit här på besök. Hon kom på förmiddagen så vi (eller dom) hann med lite bus & sagor innan det var lunchdags för honom.
Sen höll han igång en stund efter maten men tillslut så ställde han sig vid sin säng och vägrade släppa den så då bäddade vi ner honom och han somnade supersnabbt =)

Efter att hon åkte hem så passade jag på att ta det lite lugnt innan vi skulle möta upp pappa på pizzerian för lite mat =)
Jag fick i mig nästan hela min pizza (händer typ aldrig) och jag är fortfarande SÅ mätt och inte ett dugg sugen på något sött, vilket är jättebra! =)

Vi skulle ju ha fått hem våran nya bil idag men vinterdäcken hade ännu inte kommit så vi får snällt hålla ut till nästa vecka.

Nu skall jag titta färdigt på programmet men ni får ha en jättefin fredagskväll!

Avslutar med två bilder ikväll =)

Kram P

bloggportalen

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31
<<< Januari 2017 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Fråga mig

11 besvarade frågor

Ovido - Quiz & Flashcards