Alla inlägg den 14 januari 2016

Av Pamela Falkenborg Enderberg - 14 januari 2016 11:18

Hej på er!


Igår blev det inte många knop gjorda här hemma! :)

Planen var att ta oss ut på en promenad men efter att R varit hemma och ätit lunch och berättade att det var iskalla vindar och inte alls nått trevlig väder ute så bäddade vi ner oss i soffan och stannade där hela eftermiddagen.


När R kom hem så åt vi middag sen hamnade vi i soffan igen med en stor skål godis han köpt med sig hem! :)

 


Vi gick och la oss vid tiotiden och W somnade direkt och sov fram till halv fyra för då var han hungrig.

Då fick han såklart mat sen sov han fram till halv åtta och då åt han lite igen sen somnade han hängandes tvärs över min mage. 

Det är en ställning han alltid har älskat att somna på.

I början var jag rädd när han somnade så med huvudet hängandes neråt men han gillar verkligen att somna på det sättet och då får han göra det!  

 


Idag så har jag planerat in en dag på stan med Andreas med fika och så skall vi se om vi hittar några kläder till honom för det blir hans sista utgång till helgen här innan han flyttar till Sthlm. 

Hade varit kul att följt med ut men jag känner mig ännu inte redo för det så jag står över! :)


Sen skall jag även gå till frissan för mitt presentkort jag fick utav R i julklapp.  

Jag tror det kommer luta år att färga det askblondt, målet är iaf att få EN färg i håret istället för att ha tre hemska nyanser som jag har nu!

   


Jag visar självklart upp resultatet imorgon! :)


Nu skall Mini ha ersättning och efter det skall jag äta lunch och sen åka in till Visby!


 Kram P!



bloggportalen

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6 7 8
9
10
11 12 13 14 15
16
17
18 19
20
21 22 23 24
25 26
27
28
29
30 31
<<< Januari 2016 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Fråga mig

11 besvarade frågor

Ovido - Quiz & Flashcards